اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

چندتا یا و چراهاشون!

امکان نداره کسی باشه که از موضوع انشای مشهور «علم بهتر است یا ثروت» خبر نداشته باشه، تازه اگه خودش از کسایی نباشه که در این موضوع، انشاء هم نوشته باشه!

به نظرم رسید چندتا یا و چراهاشون رو به اعتقاد خودم بگم، دوستای خوبی هم که میان اگه دوست داشتن نظر خودشون رو بگن خوشحال میشیم.

(یه توضیح هم همینجا بدم که من از هیچ کس توقع گذاشتن نظر ندارم، مثل بعضی از وبلاگها که آخر همه نوشته هاشون التماس میکنند نظر یادتون نره ها!  به نظر من این یه جور توهینه به مخاطب! به هر حال غیر از جاهایی که سوالی میپرسم و طبیعتا انتظار جواب دارم، جاهای دیگه فقط همینکه مطالب ارزش اینو داشته که شما بخونید باعث خوشحالیمه... حالا اینکه همه دوستای عزیزی که میان اینجا خودشون اینقدر محبت دارند که مطالب رو ریز و دقیق میخونند و نظرای مثبت و سازنده هم میذارن باعث افتخار منه)


حالا بریم سراغ یاها!

علم یا ثروت؟

من میگم ثروت بهتره، دلیلشم خیلی ساده است چون اگه پول نداشته باشی چه جوری میخوای کسب علم کنی؟ تازه اگه علم هم داشته باشی، وقتی پولی نداری چه جوری میخوای ازش استفاده کنی؟ در ضمن کدوم نونوایی جای پول ازت امتحان ریاضی میگه؟؟

 

سرما یا گرما؟

خدایی سرما رو ترجیح میدم! هرچقدر هم سردت باشه، میتونی اینقدر بپوشی که گرم بشی، کسی هم بهت ایرادی نمیگیره. ولی وقتی زیادی گرمت باشه، دیگه تا کجا میتونی نپوشی؟؟! (به دلیل عبور خانواده از این محل، از ارائه توضیحات بیشتر معذوریم!)

 

روشن یا تاریک؟

تاریکی رو ترجیح میدم، نمیدونم چرا زیاد از نور خوشم نمیاد... البته نور معمولی روز (نور خورشید) نه، منظورم نور چراغه... عاشق اینم که حیاط رو نور مهتاب روشن کنه و هیچ چراغی در کار نباشه... اتاقم معمولا تاریکه و در ضمن هیچ پنجره ای هم نداره... راستش توی تاریکی آرامش بیشتری دارم، البته تکرار میکنم تاریکی مطلق نه، دلم میخواد اطرافم رو ببینم ولی کسی منو نبینه... نپرسید چرا؟!

 

غروب یا طلوع؟

غروب، وقتی خورشید غروب میکنه همینقدر میدونی که فردا دوباره طلوع میکنه و این یعنی امید... از دیدن غروب دلگیر خورشید همیشه لذت میبرم، چون احساس میکنم بار غمم کم میشه.

 

خواب یا بیدار؟

خواب! یه کم به نظر بی انصافی میاد ولی وقتی خوابی از اطرفت بیخبری... خب وقتی که نمیخوان و نمیذارن کمک کنی، بهتره که نبینی و حداقل بیشتر از این عذاب نکشی  ... وقتی خوابی حداقل آرامش داری و خستگیت کم میشه.

............

چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه! حالا اگه شما هم مورد خاصی داشتید بپرسید حتما جواب میدم!

هرکس هم که دلش خواست میتونه بیاد شخصیت من رو از دید روانشناسی بررسی کنه!!

در پناه خداوند

 

امضاء: پرستیژ

 

پ.ن:

۱ـ کی میدونه در اصل پی نوشت رو برای چی گذاشتن؟

۲ـ کتابهای درسی منتظرن من برم سراغشون، بهشون وعده فردا رو دادم!

۳ـ کسی راجع به اینکه پریز تلفن چطور میتونه موبایل رو شارژ کنه حرفی نزد!

۴ـ بزرگترین حسرت آدمی این است که روزی میتوانست اما نمیخواست، و امروز میخواهد اما نمیتواند...

نظرات 4 + ارسال نظر
نیوشا جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://zendegiyeabi.blogfa.com

آپم

~سحر~ جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ب.ظ http://Saharam.Blogsky.com

علم یا ثروت؟ هیچ کدوم! انرژی هسته ای بهتره!
سرما یا گرما؟ با اون سرمای وحشتناک زمستان فعلاً گرما رو ترجیح می دم!
روشن یا تاریک؟! این خیلی کلی هستش گاهی روشن... گاهی تاریک...
غروب یا طلوع؟ طلوع! چون کمتر پیش اومده ببینمش، بیشتر دوسش دارم!
خواب یا بیدار؟ خوابیدن رو خیلی دوست دارم ولی یه خواب عمیق و مردنی!! بدون خواب های آشفته! ولی واقعاً دوست داشتم که آدم کم خوابی بودم و به کارای بیشتری تو زندگی برسم!!!
به نظر من شما خیلی محافظه کار هستین! و عکس یک سینک رو خوب می تونین تشریح کنین!

مرسی از لطفتون سحر خانم و ممنون از جوابها.
منم باید بگم که شما روانشناسی خوبی هستید (فکر کنم جامعه شناسی میخونید نه؟)
ولی من بازم میگم سرما هرچقدر هم وحشتناک باشه میشه یه جوری باهاش کنار اومد ولی گرما هیچ راهی نداره!

نگار شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ http://jootii.blogsky.com

سلام
می بینم که عضو جدید اوردی عزیزم به نظر من خودت تنهایی ادرش کنی سنگین تره

بگذریم میریم سراغ سئوالها و جواب های من

علم یا ثروت : چون من کلا آدم راحت طلب و زیاده خواهی هستم هر دو رو با هم یم خوام و هرگز به یکیش و کمش راضی نیستم

سرما : چون من عاشق بستنی خوردن تو برفم، اینکه پاهات مورمور بشه و موهای تنت سیخ بشه رو تنت و جیز جیزت بشه تازه کلی هم سگ لرزه بزنی اینقد حال میدهههههه

روشن: من از تاریکی متنفرم با اینکه خیلی کارا میشه تو تاریکی کرداااا ولی روشنایی بهتره ولی اگه قرار باشه روزی تاریکی رو انتخاب کنم تاریکی مطلق رو انتخاب می کنم

طلوع : چون بازم آغاز گر روشنایی و امید اینکه تو هنوزم نفس میکشی و می تونی امروزم جفتک بپرونی


بیدار: می خوام از زیبایی های دورو برم رو ببینم که همه ی دنیا می تونه در تسخیر من باشه اگه دقت کن اگه از عقلم استفاده ی بهینه کنم


راستی روانشناسیت کردم نسختم نوشتم سر فرصت که مسیرت افتاد اینطرف بیا بگیرش اگه سر وقت بخوریشون خیلی زود خوب میشی

فعلا
حق ویزیتم واست بعدا می فرستم

یا حق

ممنون از محبتت نگاری...
جوابات جالب بودن! حال کردم....
باشه حالا یا خودم میام نسخه رو میگیرم یا میفرستم برام بیارن خانم دکتر...
همین که هنوز امید به خوب شدنم هست برام غنیمته!!!

نازی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ http://tarajshode.blogfa.com

سلام سعید جان
وقتی اون عکسو تو صفحه گذاشتم واقعآ حالم دسته کمی از اون نداشت
ولی الان بهترم !
ممنون که هستی !!!!
ُدر ضمن منم با ثروت و تاریکی اتاقم موافقم
فعلاّ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد