اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

قسمت نبود ارسال کنم!

سلام به همه

من ۲بار تا الان مطلب نوشتم هر دوبار سیستم قفل کرده همش پریده!! ولی من با اعتماد به نفس کامل و امیدوارانه سه باره مینویسم که:

روز زن به همه خانمهای محترم خصوصا مادر عزیز خودم تبریک میگم...

چندتا لینک جالب از وبلاگهای دوستان گذاشته بودم که همش پریده! دوبار هم گذاشتم ولی مثل اینکه قسمت امشب نیست!!

پس به تبریک بسنده میکنم و یه تشکر حسابی از جیغ و سکوت عزیز که وبلاگ رو آپ کردند میکنم......

ایشالله تا فردا

 

امضاء: پرستیژ

 

۱ـ بازم ممنون از جیغ و سکوت عزیز و امیدوارم که بقیه همکارای عزیز این وبلاگ هم به زودی با دست پر برگردند....

۲ـ گاهی برای رسیدن، باید نرفت....

 

نظرات 6 + ارسال نظر
بانوی شرقی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:51 ق.ظ http://gheddis.blogsky.com

سلام به همه مخصوصا پرستیژ!
ممنون که تبریگ گفتید.
من فکر کردم فعلا آپ نمیکنید اما مثل این که عضو جدید و ... به هر حال وردشون رو تبریک میگم .
در مورد جواب اون ایمیل هم باید بگم من فکر میکنم حرف دیگه ای باقی نمونده باشه
شاد باشید

لی لی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ق.ظ http://liliana.blogsky.com/

سلام
امیدوارم امتحاناتتون رو خوب بدید
موفق باشید

ممنونم
ولی یه کم دیر دعا کردید، امتحانات ما تموم شده!

مرتضی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.pixtopix.blogsky.com/

*با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی دوست عزیز وبلاگ توپی داری

*شما با ثبت نام در لینک باکس ما میتوانید آمار خود رو چند برابر کنید

آموزش قرار گیری لینک باکس :

کد لینک باکس را در یک جای مناسب از قالب وبلاگتون قرار بدید که بهتر است در آخر قالب وبلاگتوون و قبل از تگ بادی قرار دهید

کد لینک باکس :

<!-- LinkBox Code :: [ Just Persian Services ] -->
<div align="center">
<iframe name="LB_justpersian" id="LB_justpersian" src="http://justpersian.net/linkbox/13006" frameborder="0" style="border:1px solid #000" width="500" height="250"></iframe>
</div>
<!-- LinkBox Code :: [ Just Persian Services ] -->

*بعد از قرار گیری لینک باکس در وبلاگ شما ارسال لینک کنید تا لینک شما در لینک باکس قرار بگیردا

در ضمن از ثبت نام لینک هایی که باعث فیلتر شدن لینک باکس می شون معذوریم

منتظر حضور سبز شما هستم

با تشکر


مینا سس خور چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.sikhshodegan.blogfa.com/

سلام رفیق
ممنونم واسه همه چیز...
ببین من فکر می کنم این بلاگ اسکای با من لجه می خواستم خواهش کنم اون نظرات بربادرفته ی منو بذاری تو همون پست یورور ۲۰۰۸!!!! :دی آخه این جوری یه کم ضایع می زنه!!!!:دی خوشحالم که خوندیشون... احساس می کردم دست هیچ بنی بشری بهشون نمیرسه!!!!
مرسی بابت تبریکات!!!!
تعطیلات منم واسه این سه هفته س که مدرسمون از ۱۵ تیر شروع میشه!!!‌آره بابا زندگی سخته مشکلات داره!!!!‌:دی
امیدورامم قبل از اینکه از نت برم پست مربوط به اون دعوته رو بنویسی!!!
دمت سسی...
تا بعد...

خواهش میکنم
متاسفانه امکان انتقال کامنتها نیست!

بانوی شرقی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم امتاحا غیر از یکیش خوب بود
امتحانات شما چطور بود؟

والا منم غیر از ۲تاش خوب بود! از ۶تا البته....

میثم پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:48 ب.ظ http://hot-cafe.blogfa.com

سلام میگم منم اینجوری شدم الان سه بار بودکه برای وبلاگ قصه ی پونه عشق نظر گذاشتم و پاک شد و بی خیال شدم الان هم اومد به شما نظر بدم
میگم عجب نظری برای آیدا خانم گذاشته بودینا:
تیم ملی هلند با پیداکردن شوهر خیلی باحال بود کلی خندیدم
یه سر ی هم به من بزنید من گناه دارم نظرام کمند!!!

سر زدم! شما که نظراتت بیشتر از ما بود!!
مهم تعداد نظرات نیست، مهم تاثیر اونهاست و مهمتر مطالب ماست که ارزش خوندن و نظر گذاشتن داشته باشه یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد