اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

سال ببر

این سالی که داره میاد سال ببره، سالی برای ریسک کردن و تلاش. سالی هست که اونایی که تلاش کردن و زحمت کشیدن جواب کاراشونو می بینن و سالیه که ادمای ترسو باید تو خونه بشینن.


من خودم متولد سال ببرم. یه ببر متفکر،  دیگه کیا اینجا ببرن؟



بعدن میام کلی راجع به سال ببر می نویسم......

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستیژ چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

اگه ببر همون گربه است که بعضی ها میگن خرگوش!! یا بهتر بگم اگه منظورت از بهمن سال 65 تا بهمن سال 66، پس با این حساب منم ببرم!!!
اگه سال 89 سال من باشه خیلی عالیه چون میخوام بدجوری توی این سال قدرت نمایی کنم...
البته اگه هم سال من نباشه، من بازم کار خودم رو میکنم به لطف خدا...
ولی حالا بازم یکی بگه هست یا نیست؟ D:

سال ببره و گربه مال یه سال دیگه ست....
هیچ کسی هم جز خودم راست نمی گه....

لیلا جولی شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ http://goolchehre.iranblog.com

من یکی که به این چیزا اعتقاد ندارم که امسال سال چیه و چکاری باید انجام بدیم به نظر من هر روز روز خداست و باید تا آخرین توانمون تاش کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد