اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

۱۳۸۹


خب این آقا گاوه هم دمشو گذاشت رو کولشو رفت

خانم ببر قوی و خوش هیکل و جذاب و جسور اومد......

عیدتون مبارک دمبتونم سه چارک





آخر نوشت:

۱. گفتم خانوم ببر چون خودم ببرم.(چقدرم که تو این عکس خوشگله)

۲. امسال که اولش خیلی خوب شروع شد یکی از کسایی که قهر بود و نمی یومد خونمون اومد منو بوسید تازه بهم عیدی هم داد

3. ببینیم باقیش چی میشه

4.همین.


نظرات 2 + ارسال نظر
یاشار یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://northboy.blogsky.com/

سلام.
سال نو مبارک.
خیلی با حال می نویسی. تا پایین وبلاگو خوندم! موفق باشی.

مریم شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ http://cassper.blogsky.com/

هی میگم یه جیزی یادم رفت بگما از بس ذوق زده شدم که کامی روشن شده نمیدونم از کجا شروع کنم.

آقا سعید با این وضعیت من نمیتونم جواب سوال شما رو بدم ولی میگم تا شب خابت ببره. من کبیت میفروشم!!!!!!!!!!

کار که عار نیست. خنده میکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد