اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

ای فرزند آدم!

سلام به همه

یه مطلب فوق العاده دیدم، حیفم اومد اینجا نذارم.....:

 

" در کتاب مواعظ العددیه از امیرالمومنین علیه السّلام نقل کرده که فرمودند من از تورات دوازده  آیه انتخاب کردم و آن ها را به عربی تبدیل نمودم و هر روز سه مرتبه به آن ها نگاه می کنم :

اول : ای فرزند آدم ، از هیچ سلطنتی نترس تا سلطنت من بر تو باقی است و سلطنت من همیشه بر تو باقی است !

دوم : ای فرزند آدم ، تا مرا داری با کسی انس مگیر و هر وقت مرا بیابی مملو از همه چیز هستم و خزائن من هم همه چیز دارد !

سوم : ای فرزند آدم ، تا مرا داری با کسی انس مگیر و هر وقت مرا بخواهی من به تو نزدیکم !

چهارم : ای فرزند آدم ، من تو را دوست دارم ، تو هم مرا دوست بدار !

پنجم : ای فرزند آدم ، از قهر و غضب من ایمن مباش تا از پل صراط عبور کنی !

ششم : ای فرزند آدم ، همه چیز را برای تو خلق کردم و تو را برای خودم خلق کردم و تو از من فرار میکنی !

هفتم : ای فرزند آدم ، تو را از خاک و نطفه و گوشت جویده خلق کردم و عاجز نشدم از خلقت تو ، آیا از لقمه نانی که به تو برسانم عاجزم !؟

هشتم : ای فرزند آدم ، آیا غضب بر من به خاطر خودت میکنی و غضب نمیکنی بر خودت به خاطر من !

نهم : ای فرزند آدم ، بر تو است عمل به واجبات و بر من است رزق تو ، اگر مخالفت کنی در واجبات من ،  من مخالفت نمیکنم در روزی دادن به تو !

دهم : ای فرزند آدم ، همه تو را برای خودشان می خواهند و من تو را برای خودت می خواهم و تو از من فرار مکن !

یازدهم : ای فرزند آدم ، روزی فردا را از من مخواه همین طوریکه من عمل فردا را از تو نمی خواهم !

دوازدهم : ای فرزند آدم ، اگر راضی شدی به آنچه قسمت تو کرده ام ، قلبت و بدنت راحت می شود و تو پسندیده هستی و اگر راضی نشدی به آنچه قسمت تو کرده ام ، دنیا را بر تو مسلط می کنم و تو مثل وحشی های بیابان میدوی و بیشتر از قسمت خود پیدا نمی کنی و تو مورد مذمت هستی ! "

 

 

کدوم قسمتش بیشتر روی شما تاثیر گذاشت؟ قسمتهای ۸ و ۹ واقعا واسه من دیوانه کننده است ...  واقعا ما داریم چی کار میکنیم؟؟ دیگه تا چه حد ناشکری و ناسپاسی؟

 

امضاء: پرستیژ

نظرات 13 + ارسال نظر
mojtaba جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ http://bestbox.blogsky.com

سلام
ولاگ خوبی دارین اگه لینک باکسی که با سایت هایی با رینکینگ بالا تبادل لینک داشته رو تو وبتون می زارین ارسال لینک کنین
ضمنا ما هم آمار خوبی داریم و هم اینکه دو تا لینک باکس داریم به آدرس های:
www.bestbox.blogsky.com
و
www.ir-box.blogsky.com
پس شما می تونین به صلیقه ی خودتون یکی یا هر دو رو بزارین!
بستگی داره چقدر دوست داشته باشین آمارتون مجانی بره بالا!
از طرفی اگه هر کدوم از دوستاتونم لینک باکس و تو وبلاگش بزاره در حقیقت لینکه شما که تو لینک باکس هم هست هم وارده وبلاگش می شه!
بنا براین پیج رنکتونم هم افزایش پیدا می کنه!

NASA_AKA جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ق.ظ http://WWW.IRAN-NASA-ASTRONOMY.BLOGSKY.COM

یه چیزی از فوق العاده اوون ور تر بوود
خیلی قشنگ بوود
به منم یه سری بزن

کوروموزوم نا معلوم جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ http://xxxy.blogsky.com

من کوروموزوم هستم فرانکشتاین یه بازیه بین من و برادرم فقط مخصوص این پست بود.
بقیه شخصیتهارو معرفی نمیکنم
قسمت چهار رو دوست داشتم زیاد

سلااااام!!!!
خووب، خوشبختم از آشناییتون!

نازی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ب.ظ http://tarajshode.blogfa.com

سلام
خوبی سعید؟
مطلبت خوب بود قسمت نهم و دوازدهمم که ..
نمی دونم شاید این همه مشکلاتمون و غصه هامون بخاطره ناشکری و نارضایتی و بی خبریامونه!
موفق باشی
رفتی شیراز مواظب خودت باش
سفرتم بی خطر!

جیغ! یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام
چه جالب منم دارم میرم شیراز
اومدم فقط بگم
پرستژ جان به خدا به جان اون 7تا بچه پشت سرم
کامپیوترم ویروس داره اکسپلوررش هم بالا نمیاد حالا بزار برگردم از شیراز به جان همون 7تا بچه قول میدم مرتب بنوسم
ببین اینجا نوشتم تا نتونم بزنم زیرش
من چقدر فداکارم

مرسی... باشه، حتما منتظر مطلبهای قشنگت هستیم.....
ایشالله خوش بگذره
مواظب خودتم باش

مینا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.sokoout.blogsky.com/

سلام دوست جونم این دفعه دلم کمتر درد داره
بروزم بیااا

دهکده رویا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ب.ظ http://dehkadeyeroya.blogsky.com

سلام
وبلاگتون خیلی جالب و سرگرم کننده هست
دوست دارم به منم سر بزنی
منتظرتم
راستی موافق باشی تبادل لینک داشته باشیم.

راحیل سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.myden.blogfa.ocm

همه ش! همه ش رو من تاثیر گذاشت!

سارا جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

سارا جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ق.ظ

ببخشید من یادم رفت نظرمو بگم
۳و۹ خیلی جالب بود

هانی یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ق.ظ

بیش از اندازه جالب بود!!!!!!!!!!!!
تا حالا از این متنا زیاد خوندم ولی هیچکدوم اینقد روم تاثیر نذاشته بودن
واقعا از خودم خجالت کشیدم
مخصوصا ۸ و ۱۰

سلام
خوشحالم که تاثیرگذار بوده... منم خجالت کشیدم ولی جای خجالت کشیدن بهتره خودمون رو اصلاح کنیم دوست خوبم
موفق باشی

ارام چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ق.ظ

من نیستم؟

آرام جان؟ چی تو نیستی؟؟؟ من متوجه منظورت نشدم!

ارام دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ

منظورم..در..کامتمنتای...بلاگ...هست....نبودم خوب

ببخش ولی من متوجه منظورت نشدم عزیز!
میشه واضحتر بگی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد