اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

المپیک چین آغاز شد!

سلام

زیاد وقت نمیگیرم، فقط یه خبر کوچیک:

بازیهای المپیک چین بالاخره امروز رسما شروع میشه، از اونجایی که شاید خیلیها مثل خود من دنبال دیدن مراسم افتتاحیه باشند اومدم خبر بدم که چون چینیها به عدد 8 اعتقاد زیادی دارند که قدرت جادویی داره، افتتاحیه روز ۸ از ماه ۸ سال ۲۰۰۸ و در ساعت ۸ و ۸ دقیقه و ۸ ثانیه به وقت چین و  ۱۶:۳۸ دقیقه امروز جمعه ۱۸ مردادماه به وقت ایران شروع میشه، در این مراسم خواننده محبوب من سیلین دیون و همچنین Jay Chou خواننده تایوانی برنامه اجرا میکنند. چینیها واسه این مراسم خیلی خرج کردند پس قطعا ارزش دیدن داره!

بعضی کانالهایی که این مراسم رو نشون میدن در ادامه براتون مینویسم، البته خیلیهاشون کارتی هستند ولی خب بعضی از پروگرامها شاید این کانالها رو باز کنند...

ماهواره هاتبرد:

ARD
Rai Due
TVP 1
France 2
Planeta Sport
Eurosport Int’l
Eurosport Fr
Canal+France
SF 2
TSR 2
TSI 2

ماهواره نایلست و عربست:

Al Jazeera Sport 1
Al Jazeera Sport 2

ماهواره ترکست:

TRT 3

NTV Spor

البته تلویزیون ایران هم شاید تصاویری از مراسم پخش کنه ولی خب من تضمین نمیکنم که کامل یا حتی گویا باشه!!

اگه بازم کانال جدیدی کشف کردم حتما میام و خبر میدم!

امضاء: پرستیژ

نظرات 7 + ارسال نظر
oko.ir جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در oko.ir خالی ست...

خیلی هنر کنم به وبلاگ خودم برسم!!

ارام شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.aram_silent.mihanblog.com


سلام
بازم
المپیک
خ..به

م..قع
درس
مشقم..ن
نیافتاد
که
...........
دیشبم
من
جنداتا
کانال
دیدم
نش..ن
میدادن
اما
نمیدونم کدوم شبکه ها



راستش من یادم نمیاد المپیک توی درسها افتاده باشه؟ معمولا اواسط تابستونه دیگه.... نمیدونم بازم شاید من دارم اشتباه میکنم!

[ بدون نام ] شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

پ.ن.
نداشت؟؟

ارام یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ

یادت رفته انگار
دانشگاه ما
از همه دیرتر تموم میکنه
امتحاناشو
تحویل ÷روژه
هم که
تا اخر تابستون
ادامه داره
حالا می گی ربطشو متوجه نشدی؟
کی اپ میکنی
پسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

یاسمین یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ب.ظ http://ghddis.blogsky

سلام
ایمیلم به دستت رسید؟

مینا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

شلااااااااممممممممم
من توی کویت اسپرت دیدم
خیلی قشنگ بود
گلکم اپ کردم بیا منتظرتم

ارام دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

من میلم تو وبلاگ هست
همرو
جک
میکنم
الان
کامم
خرابه
تازه کلی هم درگیرم
دعا کن واسم
روانه تیمارستان نشم خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد