اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

سکوت، عضو جدید

سلام

من سکوت (SilenT) هستم و عضو جدید این وبلاگ.

حرفهای زیادی برای گفتن دارم و ممنونم از پرستیژ عزیز که لطف کرد و اجازه داد تا من اینجا مطلب بنویسم...

من معمولا شبها بیدارم، چون سکوت شب رو دوست دارم... سکوت یعنی آرامش، یعنی وقار، یعنی صبر و یعنی بلندترین فریاد ...

ستاره ها رو نگاه کن، با تمام عظمتشون همیشه در سکوتند و زیبا و باوقار ...

از این به بعد در کنار بقیه، با شما خواهم بود ...

 

SilenT

نظرات 6 + ارسال نظر
ارتباط شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

چشم!

نگار شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ http://jootii.blogsky.com

سلام
خوش اومدی امید وارم که مث بقیه نباشی و جا خالی ندی و این پرستیژ ما رو تنها نزاری

زنده شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ

خوش اومدی . قشنگ هم می نویسی. ورودت رو به همه تبریک می گم.

مینا سس خور شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.sikhshodegan.blogfa.com

سلام رفیق
ورود پر افتخارتو تبریک میگم!!!
پاینده باشی...
اسمه باحالی انتخاب کردی... silent!!!!
پاینده باشی...
دمت سسی...
تا بعد...

مینا سس خور شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ

راستی پرستیژ:
سلام
با کماله تعجب الان می تونم دوباره نظر بدم... فکر کنم سکوت خیلی خوش قدم بوده...
من واسه دو تا پست قبلیت اومدم نظر بذارم هرکاری کردم پبت نشد... الانم که دیگه تاریخ مصرف گذشته... پس شرمنده...
دمت سسی...
تا بعد...

مینا جان باور کنم خودمم نمیدونم این مشکل بلاگ اسکای چیه؟
حالا توی اولین فرصت با مدیرانش مطرح میکنم
راجع به نظراتت هم هیچ وقت تاریخ مصرفشون نمیگذره، هروقت راجع به هر مطلبی که دوست داشتی نظرت رو بگو...
پس منتظرم

ارام شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام اومدنت مبارک سایلنت عزیز می گم منم یه جورایی سایلنتم یه ۲۱ سالی هست اما بهم می گن نا ارام...شیطون ....از قدیم گفتن به کجلا زلفعلی تو چه طور؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد