اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

جیغ!

من جیغ!، عضو جدید این وبلاگم، من در یک ماه سرد و در یک شهر گرم و جنوبی ترین شهر کشوربدنیا اومدم. زیاد هم سرد نبود چون تو این ماه شهر ما هنوز سرد نیست. عکس های به جا مونده از اولین روزهایی که به این دنیا پا گذاشتم( هنوز راه نمی رفتم) نشان دهنده از ان است که اصلن سرد نبوده چون فقط پوشک داشتم و هیچ لباسی تنم نبوده. بعد کلی درس خوندن و سالها جان کندن چند سالی هست که پا به دانشگاه گذاشتم و هنوزم در حال التماس به اساتید گرانقدر می باشم و از گذشته ی من معلوم است که تا آخرین دقایق عمر نیز باید در حال التماس به این اساتید گرانقدر باشم. زیاد کتاب های جنایی می خونم ولی تا نگاهی به کتاب های درسیم می اندازم نوشته های آن در پیچ و خم جاده ی مغزم به تابلو عبور ممنوع می رسد و سریع در اولین دور برگردان بر می گردد. زیاد حرف نمی زنم و اغلب می نویسم و دوست دارم رابطه ی خوبی با خواننده های این وبلاگ و نویسنده های دیگر این وبلاگ بر قرار کنم.

 

ته تغاری:

۱. منم بازی؟!!!

۲. در هر صورت باید تحملم کنین.

۳. امضاء جیغ!

نظرات 3 + ارسال نظر
ارام دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ

http://aram_silent.mihanblog.com/>>>up shod>>rooze zan mobarak<:-P<:-P<:-Phttp://asheghane_ma.mihanblog.com/>>>va hamintor asheghanehaye ma ba ye matne dige up shod

سر بزن خوشحالم می کنی

مزاحم میشیم ایشالله!

پرستیژ دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام عزیز
ورودت رو تبریک میگم و شک ندارم که روزهای خوبی در انتظار این وبلاگه...
توکل به خدا
منتظر پستهای گرمت از شهر گرم و زیبات هستیم....

مینا سس خور دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.sikhshodegan.blogfa.com/

سلام رفیق
همین پست کوتاهت میگه که خیلی باحالی و به اون رابطه ی خوب با ماها یعنی خواننده های وبلاگت خواهی رسید!!!!:دی
ایشالا دوره ی التماس به اساتید گرانقدر راحتتر تموم بشه و اگه خودت دوس داری زودتر!!!!!!! (این یه جمله ی ۱۰۰٪ دعایی بود! توجه کردید که؟!!!!!!!:دی)
به امید روزی که پستای زیادی ازت تو این مکان مقدس ببینیم!!! (اینم تقریبا دعایی بود البته واسه خودمون دعا می کردم!!!!!! و پرستیژ!!!! که دیگه دست تنها نباشه!!!!!!:دی
راستی اسمت خیلی باحاله... یه جور اسمه سس خورانه س!!!!!!!!!!!!:دی
دمت سسی...
تا بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد