اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

گاهی بهار!

سلام


امیدوارم خوب باشید!


دیگه خیلی نزدیک شدیم به عید و هر کس توی شور و حال خاص خودشه.

معمولا توی این روزها همه حرف از تغییر و عوض شدن و دوباره زنده شدن و این حرفها می زنن و میگن حالا که بهار داره میاد و همه چیز رو داره  عوض میکنه و دوباره طبیعت داره تازه میشه، ما هم باید عوض بشیم، باید بهتر بشیم.

خب راستم میگن


حالا اینکه چند نفرمون واقعا این شعارها رو عملی کنیم دیگه باید فقط از خدا پرسید!

البته اگه یه نگاهی به پارسال و امسالمون هم بندازیم اونوقت خودمونم میفهمیم و نیازی نیست وقت خدا رو بگیریم!


ولی دقت کردین بعضی از درختها (فکر نکنم هیچ گلی این خاصیت رو داشته باشه) هیچ وقت زرد نمیشن و برگهاشون نمیریزه، فکر کنم توی دبستان بود (یا راهنمایی؟) که بهمون یاد دادن اسم این درختها، همیشه بهاره...


نظرتون راجع به این درختهای همیشه بهار چیه؟

خیلی ها رو دیدم که خوششون میاد

ولی من شخصاً درختهای گاهی اوقات بهار رو ترجیح میدم!

مثلا یه درخت کاج و یه درخت بید معمولی رو در نظر بگیرید، درسته که کاج همیشه سرسبز میمونه و زیبایی خاص خودش رو حفظ میکنه، ولی به نظرتون اینکه درخت بید برگهاش زرد میشه، میریزه، توی زمستون فقط شاخه های به نظر خشکش باقی میمونه و دوباره این روزها که میشه کم کم جوونه های تر و تازه و سبز خوشرنگ برگهاش روی شاخه هاش دیده میشه و تو هر روز بزرگ شدن این برگ های کوچولو رو میبینی تا اینکه یه روزی تمام درخت رو پر میکنن، به نظرتون این قشنگ تر نیست؟


کدوم بیشتر بهتون احساس زنده بودن رو میده؟

کاج یا بید؟


راستش این موضوع راجع به آدمها هم درسته، آدمهایی که همیشه یه جور میمونن، شاید به نظر خیلی هم موفق و عالی باشند ولی هر سال که میگذره تغییر چندانی نمیکنن، و برعکس آدمهایی که در طول زمان عوض میشن، بزرگ میشن، حتی گاهی اوقات تمام برگهاشون میریزه ولی بازم این جسارت و شجاعت رو دارن که جوونه بزنن و صبور باشند تا دوباره زندگیشون پر از برگ بشه، هرچند که ممکنه بازم پاییز بیاد سراغشون ولی هیچ وقت امیدشون رو از دست نمیدن، هیچ وقتم بیخیال تغییر کردن نمیشن.


من اینجور آدمها رو ترجیح میدم

به نظرم آدمهایی که مثل کاج زندگی میکنن، از تغییر میترسن


البته اینا نظرات کاملا شخصی منه و احتمال داره که اشتباه کنم ولی بعید میدونم


راستی از باغچه عکس گرفتم و دوباره اواسط بهار هم عکس میگیرم که نتیجه تلاش های پدرانه من رو نسبت به درختان و گلهای زیبای باغچه مون ببینید (البته دعا کنید حوصله ام بذاره برم عکسها رو UP کنم و بذارم اینجا!!)


فکر کنم پست بعدیم دیگه برای عید باشه!

بهتونم تبریک عید نمیگم تا همون موقع


راستی اون کسایی هم که میان اینجا و مطلبها رو میخونن و نظر نمیذارن، حواسشون باشه که من وبلاگمون دوربین داره 


در پناه خداوند


امضاء: پرستیژ



1- برنامه ام واسه ایام عید فوووووول تکمیله! تازه یه سفر اصفهان هم داریم ایشالله

2- از اینکه لحظه تحویل سال شب باشه زیاد خوشم نمیاد!

3- به خاطر اینکه در حین درگیریها با لشکر خرمگسان درختهای زیادی قطع شدند، صلیب سرخ برای حفظ محیط زیست دستور آتش بس داد!

4- کسی یادش هست که لحظه تحویل سال ساعت 3، 4 صبح باشه؟؟؟؟

5- لحظه تحویل سال که میگن یعنی چی؟ توی اون لحظه سال رو به کی تحویل میدن؟  تا حالا فکر کردین؟

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:39 ب.ظ http://goolchehre.iranblog.com

ببین من اولین نفری ام که کامنت میزارم از این بابت خوشحالم بعدش به نظر من درختهای پاییزی با وجود این که برگاشون میریزه و چیزی ازش نمی مونه ولی بازم قشنگی خاص خودشو داره و اما در مورد آدمها باید بگم که از قدیم گفتن ترک عادت موجب مرض است پس کسی بعد از عید عوض یا تغییر نمی کند اگر هم بکند تغییرات جزئی.ببین اگه واسم کامنت نذاری وای به حالت ......از ما گفتن بود و از شما شنیدن

لیلا پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ب.ظ http://goolchehre.iranblog.com

ا......ا....دیدی داشتم فراموش میکردم عیدت مبارک ایشالله روزهای خوبی رو با خانوادت بگذرونی به امید دیدار سرت بخوره به دیوار.....ها.....ها.....ها

لیلا پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ب.ظ http://goolchehre.iranblog.com

ببین گفتی از دلم برات بگم... اینم از حرف دلم پس زود باش بیا

جیغ جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

نمی ودنستم فکرت تا اینجاها می ره....من فعلا روحم بد مشغوله وگرنه میومدم یه پستی می زاشتم تا فکر نکنی که ادم بی فکریم

پرستیژ عید خوبی داشته باشی....
امسال یه تغییر عمده میخ وام به خودم بدم ...از این به بعد نقد بهتره نسیه هست....
سال خوب و پر پولی داشته باشی...

جیغ جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ

یه تارو مار خارجی بگیر کلک همه خرمگسا رو بکن و دنیا رو راحت کن

مریم شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ http://cassper.blogsky.com/

سلام چطوری یا بهتری تو؟

خیلی با حال بود . راست میگی به کی تحویل میدن دشمن؟!!!

آیا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد