اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

چندتا خبر!

سلام به همه

ببخشید که یه مدت نبودم... خدا رو شکر سکوت عزیز بازم جور کشیده! بقیه که....

چندتا خبر بدم و برم!

قالب وبلاگ رو به طور موقت عوض کردم تا یه قالب خوب پیدا کنم. اینم برخلاف میل خودم بود چون خودم واقعا قالب قبلی رو دوست داشتم، ولی خیلیهای اومدن گفتن که مطالب دیده نمیشه و قالب کامل لود نمیشه.

در نتیجه فعلا این قالب باشه تا یه چیز خوب پیدا کنم.... راستی اگه کسی هم قالب خوبی سراغ داره، خبر بده ممنونش میشم.

در ضمن قالب قسمت نظرات رو هم عوض کردم تا دیگه ایشالله محدودیتی در تعداد کامنتهای شما عزیزان نداشته باشه... حالا باید امتحان بشه تا ببینیم چی میشه!

دیگه اینکه ممکنه من دوشنبه هفته آینده برم شیراز و تا آخر هفته اش شایدم بیشتر برنگردم، در نتیجه یا همکاران عزیزم باید لطف کنند و وبلاگ رو به روز کنند () یا اینکه موقتا کار میخوابه تا برگردم! که امیدوارم اینجور نشه...

حرف آخر اینکه فیلم مرگ تدریجی یک رویا فوق العاده فیلم زیباییه! به دل من که شدید میشینه چون راستش رو بخواین با شخصیت دانیال حکیمی توی این فیلم احساس نزدیکی زیادی میکنم ... البته جدا از این موضوع واقعا همه بازیگراش هم خیلی قشنگ بازی میکنند... خصوصا دانیال جان!

ایشالله فردا میام، دانشگاه که تعطیله آدم حرف کم میاره واسه گفتن ولی خدایی سکوت حرفهای قشنگی میزنه... من رو همیشه به فکر میندازه... دستش درد نکنه

راستی چند وقت پیش داشتم میچرخیدم توی وبلاگها،‌ دیدم یه روستایی اطراف تهران واسه خودش وبلاگ داره که هیچ، تازه توی آخرین ارسالش هم نوشته بودن که سایت روستای آقچری به زودی راه اندازی میشه!!! به این میگن دنیای تکنولوژی و ارتباطات!

چند روز پیش توی اتوبوس که نشسته بودم یه پیرمردی اومد نشست کنارم، از اولی که نشست شروع کرد به قرآن خوندن تا زمانی هم که من پیاده میشدم هنوز داشت با صدای ملایم میخوند... خیلی حال کردم با این کارش! خداوکیلی ببین چند جور آدم توی یه شهر پیدا میشه؟ حالا حساب کن توی کل دنیا دیگه چه خبره... از همه جالبتر اینکه خدا حساب همه اینا رو هم داره...

من وقتی میام اینجا چیزی بنویسیم دیگه همینجوری حرفم میاد!! اومدم مثلا فقط خبر تغییر قالب رو بدم و برم، نشستم به نوشتن!

اگه یهو دیدید فردا نیومدم دیگه تعجب نکنیدها! چون بیشتر حرفامو زدم الان، دیگه فردا باز حرف کم میارم!

حالا اگه بازم با این قالبها (قالب اصلی و نظرات) مشکلی داشتید حتما خبرم کنید. همکارهای عزیز منتظر ارسالهای شما هم هستیم....

در پناه خداوند

 

امضاء: پرستیژ

 

پ.ن:

۱ـ هنوز ۲۰۰ تومنم جور نشده که سیستم رو درست کنم تا بتونم Pro Soccer 2008 رو نصب کنم! دلم واسه یه دست بازی شدید تنگ شده!

۲ـ‌ فکر کنم اگه این وبلاگ یک میلیون نفر هم عضو داشته باشه، بازم مجبورید نوشته های پرستیژ رو تحمل کنید!

۳ـ از قدیم گفتن هر دیدی یه بازدیدی هم داره، ولی فکر کنم دوره زمونه عوض شده!

۴ـ اگه روزی مقام تو پایین آمد، ناامید مشو که خورشید هر روز هنگام غروب پایین میرود و بامداد روز دیگر دوباره بالا می آید... (ارسطو)

نظرات 4 + ارسال نظر
ارام پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.aram_silent.mihanblog.com


سلام
پسر تو با این سن و سالت چقدر عشق بازی هستی
هرچند امتحانات تموم شده نه مثل منه بی تواااااااااااااااااااااا
تازشم این قالبرو دوست دارم
زردش خیلی نازه هه ه هه هههه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

بازی کردن که ربطی به سن و سال نداره آخه!! خوب بالاخره هرکسی یه جوری دوست داره تخلیه انرژی کنه، ماییم اینجوریم! ما حتی وسط فرجه ها میشستیم بازی میکردیم! جام جهانی میذاشتیم... با رسوا و مشکوک و دوستمون! خدایی عجیب حال میده آخه شماها که بازی نکردید بدونید من چی میگم!!!

ارام پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.asheghane_ma.mihanblog.com


مگه هر دیدی بازدیدی نداره؟
دیدای ما که
بازدید نمداشت این هفته
راستی یادم رفته بود بگمتو فقط چند ماه بزرگتر از منی از اذر ۶۶ تا بهمن ۶۵ چقدر راهه؟(انگار جاده است)
اما نمی دونم چرا همش فکر می کردم بیشتر از ۲۵-۲۶ سالته
به خاطر بلاگ قبلیت بوده و شرایطش
مطمئنا
خوش باشی

چرا هر دیدی بازدیدی داره، ولی خب بعضیا زیاد اهمیتی نمیدن!
آره همه فکر میکنند من سنم بیشتر از این حرفهاست. تازه تو که خوبی آرام، یکی منو تا ۳۰ هم برد!!
مرسی که میای دوست قدیمی خیلی خوشحالم میکنی...

مینا سس خور پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.sikhshodegan.blogfa.com

سلام رفیق
اولش شوکه شدم دیدم اینجا انقد تغییر کرده!!! خوبه ها ولی منم قالب قبلی رو بیشتر دوس داشتم!!!!!!
اون قالب قسمت نظراتم باحاله ولی مشکل من فکر کنم با خود بلاگ اسکای باشه!!! بقیه رو نمی دونم...
ایول خوش به حالت می خوای بری شیراز؟!!! من سوغاتی می خوام... واسم دو سه تا از ستونای تخت جمشید و بیار!!! یا قرآن دروازه قرآنو!!!! :))
راجع به فیلمه بگم.من خیلی دانیال حکیمی رو دوس دارم بازیش تو این فیلم فوق العاده س.ولی بقیه افتضاحن.دختره رو که می خوام خفه کنم. هر وقت فیلمو میده کلی فحش بار دختره و خواهر جلفش و دوستای مزخرفش می کنم!!!! کلا از این ستاره اسکندری متنفرم خواهرش بهتره.خلاصه من فیلمو فقط واسه خنده می بینم!!! دیدی مارال عین پسر شجاع حرف میزنه؟!:دی :دی :دی
با بقیه ی مطلبم حال کردم.خصوصا اون پیرمرده. چقد آدمای باحال تو دنیا هستن و ما نمی بینمشون و فکر می کنیم همه بد شدن!:(
1- جور میشه ایشالا. ۲- باعث افتخار ماست. 3- فکر نکن مطمئن باش!!! :دی 4- ایول خیلی با این جمله حال کردم چاکر ارسطو خان م هستیم دربست!!!!!!:دی
دمت سسی...
تا بعد...

علیک سلام
متاسفانه قسمت نظرات درست نشده بازم مینا جان!
سوغاتی هم رو چشمم ولی نمیشد چیزای ساده تر بخوای؟
دانیال حکیمی و شهاب حسینی به نظرم ستاره های جوون تلویزیون ایران هستند.
حالا دختره هم اینقدرا بد بازی نمیکنه. شاید به خاطر نقشش که اینقدر ضعیف و بی اراده است بد جلوه میکنه... خواهرش همینطور، دوستاش دیگه بدتر!!
من اعتقاد دارم هنوزم آدمای خوب بیشتر از آدمای بدن، فقط به چشم نمیان. بدها چون ابایی از چیزی ندارن همیشه توی چشمن ولی خوبا چون خوبن همیشه پنهانن...

آیدا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ب.ظ http://bichareh-man.blogfa.com

سلام
امتحاناتم تمام شده
آپ کردم ... سر بزن [گل]
قالب نو مبارک

تبریک!
خدمت میرسیم.
ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد