اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

کلاسهای تشکیل نشده!

قاعدتا در هفته دوم دانشگاه از لحاظ آموزشی هستیم اما به تجربه ثابت شده که اواسط هفته سوم اصولا اوایل هفته اول دانشجویی و خصوصا اساتیدی شده!

با این حساب وقتی که استادت از مدیران رده بالای بورس هم باشه دیگه نباید انتظار داشته باشی که کلاست تشکیل بشه! خدا خیرش بده که اقلا من بازی استقلال رو دیدم (که خدا رو شکر برد!!)

جالب ترین نکته اینجاست که شماره کلاسها بعد از انتخاب واحد و ارائه برنامه هفتگی اولیه به دانشجوها، عوض شد و بر حسب اتفاق یکی از اساتید ما خبر نداشت و به کلاس قبلی رفت، وقتی این هفته اومد سر کلاس اصلی می خواست واسه ما غیبت بزنه!!!!

اینم از دردسرهای دانشجویی! آدم زن بگیره فکر کنم راحت تر باشه!!!

تا بعد،

امضاء: پرستیژ

نظرات 2 + ارسال نظر
سفرکرده دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

سلام
جالب بود..لبخندی دانشجویی زدم!
ظاهرا همه جا کلاسا اینطوریه..اینجا هم!
یا علی

یاس چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ق.ظ http://gheddis.blogsky.com

سلام
ممنون از محبتتون نسبت به بنده و وبلاگم
من هم لینکتون کردم
راستی من هم مدریت می خونم
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد