اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

از دانشگاه

بیاین یه گذری هم داشته باشیم به دانشگاه!

میگن بین المللی شده، دانشگاه باهنر کرمان رو میگم، ولی ما که چیزی ازش ندیدیم. از اواسط ترم پیش یهو دیدیم تو دانشگاه بلوایی شد و افتادن به جون فضاهای سبز دانشگاه که دستی به سر و روشون بکشن... حالا خداوکیلی بهار که بشه، دیگه کسی نمیتونه میدون وحدت و باغچه ها و خصوصا Love Street  رو بشناسه. خیلی عوض شده. ولی کاش یه خرده هم سر و سامونی به وضعیت دانشکده های دانشگاه می دادن! من نمیدونم چند وقته که ارزیابی اساتید آخر هر ترم انجام میشه ولی امیدوارم که هرچه سریعتر تاثیر این ارزیابی ها رو با چشم غیرمسلح هم ببینیم.

راستی یه نکته ای الان یادم افتاد! توی وبسایت دانشگاه که میری، اونجا که میخوای ارزیابی دانشگاه رو انجام بدی (بعد از ارزیابی اساتید) به احتمال قریب به یقین بهت  پیغام میده: شما برای ارزیابی دانشگاه انتخاب نشده اید!

من نمی فهمم اگه قراره اشخاص خاصی ارزیابی رو انجام بدن آیا واقعا اون تاثیری که باید داشته باشه رو خواهد داشت؟ اصلا این افراد خاص رو کی انتخاب میکنه؟ چه جوری؟ و روی چه حسابی؟ خدایی بهتر نبود که همه می تونستند نظرات خودشون رو بدن؟؟ 

یه کار خوبی که اخیرا توسط کانون یاریگران (یکی از کانونهای دانشجویی دانشگاه) انجام شده طرحیه که با کمک دانشجوهای علاقمند، ترتیبی داده میشه که بچه های بی سرپرست می تونن در آینده سرمایه مناسبی برای زندگی و کار داشته باشند. قضیه از این قراره که برای هر کودک بی سرپرست (که با یکی دوتا پرورشگاه در موردشون صحبت شده) یه حساب پس انداز به نام کودک باز میکنند و دانشجوها هر ماه مبلغی رو به حساب هر کدوم از اونا که دوست دارند واریز میکنند، تا زمانی که بچه به سر قانونی هم نرسه اجازه نداره که به این حساب دست بزنه. خب اینجوری ظرف ۱۵ ، ۱۶ سال مبلغ قابل توجه ای جمع میشه که کودک بی سرپرست امروز و نوجوان فردا میتونه ازش استفاده کنه و ایشالله وارد دانشگاه بشه.

در قسمت دیگه ای از این طرح هم به معلولین و سالمندان کمک و رسیدگی میشه. کلا طرح خوب و جالبیه که همین جا به مسئولین این کانون تبریک میگم و امیدوارم با استقبال دانشجوها همراه بشه. (برای اطلاعات بیشتر: طبقه دوم ساختمان امور فرهنگی، بخش کانونها، انتهای سالن)

راستی چند نفر تا حالا اون ساعتی رو که بالای ساختمون D نصب شده رو دیدین؟؟ من که ترم پیش به طور کاملا اتفاقی دیدمش!! خدایی نمیدونم فلسفه اش چیه؟ آخه کارم نمیکنه و اینقدر کوچیکه که اصلا به چشم هم نمیاد!!

شنیدم اسکناسهای ۱۰هزار تومنی هم قراره بیاد! پس دانشجوهای عزیز خیالتون راحت باشه که از این به بعد دیگه جیباتون سنگین نمیشه و میتونید به راحتی پولهاتون رو با خودتون حمل کنید!!! ولی از شوخی گذشته توصیه من اینه که از کارتهای اعتباری استفاده کنید، خصوصا که دو دستگاه ATM در دانشگاه شناسایی شده که البته بگذریم از اینکه عموما یا شلوغن یا خراب!

خبر آخر هم این که به زودی شاهد دوربین مخفی های بی نظیری خواهید بود که در محیط دانشگاه توسط اینجانبان تهیه شده. شک ندارم که از دیدن این صحنه های دیدنی لذتها خواهید برد!

امضاء: پرستیژ

نظرات 8 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ب.ظ http://gasedakha.mihanblog.com

سلام
خیلی سعی کردم بشناسمت ولی...کرمان؟...گارفیلد؟درسته؟...پس اونی که باید باشه؟...چی شده؟

بهارین یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام
خب شاید حق با شما باشه...اما من عقیده ام اینه...راستش یه موضوع شخصیه و البته که می دونم بنی ادم اعضای یکدیگرند که...
ولی خب این به نا به دلایل شخصیه که امکان هم نداره تغییرش بدم...تبعیضی در کار نیست فقط من همونطور که دوستای دنیای واقعی من و دخترا تشکیل می دن دوست دارم دوستای دنیای مجازی من و هم دخترا تشکیل بدن...اینجوری راحت ترم...شما که مخالفتی ندارید؟
می تونید بیایید وبلاگم...خوشحال می شم...ولی همونطور که می بینید من نظر آقایون و به هیچ وجه تایید نمی کنم...همه اینایی که تو نظرات وبلاگم هستن دخترن...راستش نمی تونم نظرات آقایون و تایید کنم...به همون دلایلی شخصی که گفتم...
به هر حال یه جور عقیده است به همراه یک سری دلایلی شخصی که مجبور هستم اجراشون کنم...می دونی معنی اجبار چیه؟همون اجبار باعث شده آقایون و از خودم دور کنم...اجبار سخت و طاقت فرسا که چاره ای جز اجرای اون ندارم...
خیلی عذر می خوام.

وحید یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://u-i.blogsky.com

من شما رو لینک کردم. لطفا شما هم اگه ممکنه لینک بهم بدید
ممنونم

مینا یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ http://sokoout.blogsky.com

سلام عزیز خسته نباشید
من اگر خدای خودم بخواد و شیخ بزرگ مولانا منو یاری کنه در حال سیر و سلوک در ره عرفان الهی بسر میبرم روزهای سخت و شیرینی رو پشت سر میگذارم و امیدوارم خودش تاب رسیدن به معشوق را به من بده
با تشکر از اینکه به وبلاگم سر زدی دوستت دارم همیشه اینو بدون
عشق الهی برای تو
بااای

گلدونه یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ http://goldoneh.blogsky.com/

ممنون از نظرتون ....سعی میکنم درست شنا کنم ...و لذت ببرم .
راستی در حمعه ۳ اسفند شما نوشتید دانشحویی ۱۳۴۰ بودید ...تو این مطلب دانشحویی الانید یا استاد پیشکسوت ؟ بیشتر توضبخ دهید لطفا و یه سوال حرا پرستیژ ؟

قاصدک سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام
برای اینکه بدونی چقدر از پیدا کردنت خوشحالم یه سر به اونجایی میدونم دوست نداری بری بزن!...من هیچوقت۵ ۲بهمنو یادم نمیره...من عاشق دوستامم....اگه به نظر ذوق زده نیومدم به خاطر نگرانیم بود و تعجبم از شنیدن تغییری که حرشو زدی تو وبلاگم!...نمی خوام بگم متاسفم چون اینا...همه اینا یعنی زندگی!....میدونم تو چقدر خدا رو دوست داری...می دونم از اونا نیستی که ته بن بست بشینن گریه کنن!...میدونی برا بزرگ شدن باید زمین خورد و دوباره پا شد.....برای خوشبختی همه دعا کن!...همه!
خوشحالم که هستی!
اینجا پیام خصوصی نمیشه فرستاد اگه میشد راحتتر بود!منم لینکت میکنم

قاصدک سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

راستی اگه گارفیلد ناراحتت کردم منو ببخش چون من منظوری نداشتم فکر کردم شاید نخوای اسمتو بنویسم این تنها اسمی بود که میشد رمزی ازش استفاده کرد!بازم معذرت!

مسعود سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ب.ظ http://faratar-az-boodan.mihanblog.com/

سلام ...
اسم وبلاکت رو میزاشتی خاطرات دانشکاه بهتر بود !!!
شوخی کردم ... خیلی قشنک می نویسی ! و از اون قشنک تر قالب وبلاکه !
با ضرب المثل هم خیلی حال کردم !!! البته با خاطراتی که کفتی فکر کنم الان صد سالت باشه ! نه؟؟؟:D
موفق باشی و سلامت !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد