اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

فقط چند لحظه...

سلام

چیه؟ دارم دیوونه می شم! از دست این دانشجوهای دختر....! یه مشت آدم بی جنبه! اصلا همش تقصیر علی دائی هسته! خودشو بد بخت کرده! اومده سر مربی تیم ملی شده! آخه یکی نیست به این آقا بگه تو چکارت یه فلسطین! حالا که گوگوش ۶ فروردین تو دوبی کنسرت داره تو پیدات میشه؟ بعدش شاکی می شی میگی چرا تیم اسکواش ایران از تو رقابت های جهانی خذف میشه!  فکر می کنی الان این مطلب  رو می خونی٫ سر کار رفتی...!  فکر می کنی من دیوونه ام؟!!! آخه به هر دختر دانشجو یشنهاد آشنائی میدی طرف سریع جو می گیرش٫  تریه ازدواج میاد...  آخه دختر خوب من که تورو اصلا نمیشناسم برا چی بیام خواستگاری...؟؟!!! بابا.... فقط می خوام بگم که ای دختر های دم بخت دانشجووووو... نسل پسر های خوب داره منقرض میشه... یه فکری به حال خودتون کنید... البته من تنهاتون نمی گذارم. برای همین می خوام کمکتون کنم... حالا چند   تا راه حل میگم برای مخ زذن پسرها...ببینم چکاره اید!:

راه حل٫راه حل٫راه حل٫راه حل٫راه حل٫راه حل........

خوب بسه دیگه ... خسته شدم. بقیه راه حل ها رو خودتون پیدا کنید!

راستی منتظر قسمت بعدی ؛مصائب یک دختر دم بخت؛ باشید...

امضاء: رسوا

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نازی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ب.ظ http://tarajshode.blogfa.com

سلام چطوری؟
اول نشناختمت موقع خوندن نظرت کلی به مغزم فشار آوردم تا یادم بیاد کی هستی؟
متاسفم که از مینا جدا شدی همه ی عشقا .. بگذریم
منم بی خیال وحیدم دیگه اصلاْ بهش فک نمی کنم

خوشال شدم بعد مدتها نظرتو دیدم
مواظب خودت باش
دیگه غیبت نزنه هااااااااا

نازی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ب.ظ

البته مخاطب پرستیژ بود!!!!

ارام شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.aram_silent.mihanblog.com

سلام جالب نوشتی اما نه همه چیزو یادت باشه خیلی دخترام پسرارو سر کار می زارن
کاش مام می تونستیم
حیففففففففففففففففففففففففففففففففففف

ارام شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.asheghane_ma.mihanblog.com

پرستیژ و یا رسوا اگر ممکنه اسم بلاگ منو فقط بزارین عاشقانه های ما خیلی وقته تنهایی می نویسم پرستیژ هواسش نبوده انگاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد