اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

تبریک و تشکر

بازم سال نو مبارک....

توی پست قبلی اینقدر عجله داشتم که سر موقع ارسال داشته باشم که وقت نشد از دوستای گلم تشکر کنم و بهشون عید رو تبریک بگم... (یه نگاهی به ساعت ارسال پست قبلی بندازین متوجه موضوع میشین)

حالا اگه اجازه بدید اول به دوستای قدیمیم مثل قاصدک عزیز، نازی جان و آرام عزیز تبریک میگم که هنوزم افتخار میدن و به ما سر میزنن... آزی و آرمین و هستی و بقیه دوستای عزیزم که خیلی وقته ازشون خبری ندارم، عید شمام مبارک ایشالله هرجا هستید سالم و شاد باشید...

دوستای عزیزی که تازه باهاشون آشنا شدم مثل نگار خانم، مینا خانم، یاس خانم، ساناز خانم و آقا وحید و مرتضی عزیز و مرد بارانی و البته دوست کاملا جدیدی که خودشو نی نی معرفی کرده و تازه امروز با هم آشنا شدیم (شاهزاده یخ)

و خلاصه به همه دوستای گلم تبریک میگم... ایشالله که سالی پر از شادی و برکت و سلامتی و ایمان و قدرت در پیش داشته باشید و یادمون نره که سرنوشت دست خود ماست! پس اون چیزی که لیاقتش رو داریم بسازیم....

راستی اگه میخواین شاهکار حفظ اصالت و افتخار ایرانی بودن و قدرت ایرانی رو ببینین حتما یه سری به گوگل بزنید تا متوجه زیبایی ایرانی بودن بشید که توسط امید کردستانی عزیز برای همه ایرانی ها دنیا نمایش داده شده... امیدجان با اینکه میدونم هیچ وقت این مطالب رو نمیخونی ولی واقعا بهت خسته نباشی میگم و ازت تشکر میکنم عزیز (سال پیش هم در مصاحبه ای که با امید داشتم افتخار ایرانی بودنش رو کاملا احساس کردم)

از طرف دیگه هم از علیرضای عزیز (که واقعا کارش درسته) و میکی و شهرام و مهران (به توان ۳) و حمید و ویدا و شیرین و سولماز و کاپیتان سعید و شهروز و علی و رضا و ... (خیلی زیادن دیگه اسم نمیبرم!) تشکر میکنم، عید رو بهشون تبریک میگم و یه خسته نباشید جانانه بهشون میگم به خاطر اینکه بازم با برنامه های فوق العاده شون یه عید خاطره انگیز دیگه واسه همه ایرانی های دنیا رقم زدن....

خب دیگه فکر کنم کسی از قلم نیفتاد، اما اگه اشتباها کسی از یاد رفت ازش معذرت میخوام و عید رو هم بهش تبریک میگم!

امضاء: پرستیژ

نظرات 7 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.jootii.blogsky.com

مرسی گلم
خوشحال شدم وقتی که دیدم منو جزیی از دوستات حساب کردی
انشالله همیشه موفق و خُرَم بمانی

نگار

سحر جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://Saharam.Blogsky.com

سلام
خیلی خیلی از لطفتون ممنونم و این اولین محبت وبلاگی در سال ۸۷ را به فال نیک می گیرم!
امیدوارم شما هم در نوشتن وبلاگتون پایدار باشین!
سال ۸۷ سالی سرشار از حس خوشبختی ناب!

نگار جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.jootii.blogsky.com

مرسی که اومدی و همه ی وبلاگ منو خوندی
خدایش عجب حالی داشتی تو
خب من دانشجوی کامپیوتر ترم چهار هستم که تو یه داهات درس می خوندم و دو ترم مهمان گرفتم واسه قشم
و قصد تغییر رشته دارم حالا یا سخت افزار میخونم یا IT هر چی باشه نرم افزارو بیخیال میشم
مرسی گلم خوبی و مهربونی از خودته

جواب همه سئوالاتو همه یکجا دادم

اگه دیدی چیزی کم و کسر هست بگو جانم خجالت نکشD:
و اینکه
اها جات فعلا خوبه
اگه بچه خوبی بودی امکان این هست که بزارمت جای گندم

و یه چیز مهم اینم اونکه یه مثال قدیمی میگه
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت
درسته که موشه همیشه تو چنگال گربه هست ولی این گربه اگه حواسش نباشه
موشه پخ میکنه....

الان که دارم اینا رو منویسم یه پام پشت سیستم و یه پام پیش مامانی
نمی دونم چی شده حالش اصلا خوب نیست راضی هم نمیشه بریم دکتر واسش دعا کن
قربونت بشم
بازم بیا سر بزن

راستی فردا عروسی دعوتم


نگار جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.jootii.blogsky.com

می دونی از دیشب تا حالا تو فکرم دنبال فرشته های مذکر خدا بودم
ولی نبود
یعنی بودا
فقط یکی که گفتن کوچ کرده به زمین....و تا حدودی خبیث شده
دنبالش گشتم دیدم که
من شرمنده ام
ولی
پرستیژ ازت انتظار نداشتم


(حالا بازم هی بگو که فرشته ی مذکر وجود داره)

مینا جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ http://sokoout.blogsky.com

سلام مرسی که اومدی
حتما بعد امنتظرتم که بگی چکاری بود که باهام داری
موفق باشی سال نو تو هم مبارک باای فعلااانت

نگار شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.jootii.blogsky.com

اومدم بگم آپم که دیدم شما زود تر تشریف اوردید....
جواب سئوال ها رو همونجا میدم
کم کم ک

گلدونه شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://goldoneh.blogsky.com/

سلام و ممنون از محبت ...
اسم شما رو هم عوض کردم ..
امیدوارم که سال پ از موفقیتی داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد