اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

دعا کنید

سلام به همه

بچه ها، پدر مشکوک عزیز حالش چندان خوب نیست و الان یکی دو روزه توی بیمارستان بستریه...

واسه سلامتیشون دعا میکنیم که توی این ایام که همه شاد و خوشحالن زودتر به خانواده اشون برگرده و نگرانی و اضطراب رو از مشکوک و بقیه دور کنه...

به امید بهبودی همه بیمارها و سلامتی همه ایرونی ها...

نظرات 2 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.jootii.blogsky.com

وای ..نگو
من می دونم که یه اتفاق بد برای پدر یا مادر چقدر بده
واسش دعا میکنم خیلی زود زود خوب بشه
انشالله که چیزی نیست
به مشکوک هم بگو که به فکرشم و به مامانی هم میگم سر نماز واسه باباش دعا بخونه....
بگو توکلت به خدا باشه....
منو بی خبر نزاریا پرستیژ جان

نگار یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.jootii.blogsky.com

واییییییییییییییییییییی
چرا من فکر کردم شماها دخترید تو و مشکوک و رسوا.....
آبروم رفت
الان رفتم پروفایلتونو خوندم
جنسیت: مرد

به من چه اسم هایی که انتخاب کردین مث اسم دختر ها می مونه....


این تکنولوژی ها فقط تو بندرعباس هست و فقط در دسترس من
......
راجع به کمرم
12سالم بود کمرم پخ شد تا الان هر دکتری تو ایران بوده ر و امتحان کردم جز ابوعلی سینا که ایشون هم عمرشونو دادن به شما
تازه دکترای خارج کشور هم امتحان کردم جواب نداده
آخرین درمانشون این بود که خانوم شما چیزیتون نیست فقط
افسردگی دارید

منم الان فقط گه گاهی بدنسازی و شنا کار میکنم اینا کمی تسکینم میدن
تازه بهش رو نمی دم وگرنه تا الان انداخته بود منو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد