اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

توفان بی موقع؟

روزها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت

فرشتگان سراغش را از خدا گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت "می آید، من تنها گوشی هستم که غصه هایش را می شنود و یگانه قلبی ام که دردهایش را در خود نگه می دارد

و سرانجام روزی گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست...

فرشتگان چشم به لبهایش دوختند ، گنجشک هیچ نگفت و خدا لب به سخن گشود :

"با من بگو از آنچه سنگینی سینه توست." گنجشک گفت: "لانه کوچکی داشتم ، آرامگاه خستگی هایم بود و سرپناه بی کسی ام . تو همان را هم از من گرفتی. این توفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی از لانه محقرم؟ کجای دنیا را گرفته بود؟"

و سنگینی بغضی راه بر کلامش بست.

سکوتی در عرش طنین انداز شد. فرشتگان همه سر به زیر انداختند.

خداوند با لبخندی فرمود: "ماری در راه لانه ات بود. تو در خواب بودی و هیچ نمی دانستی... باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند. آنگاه تو از کمین مار پر گشودی... و چون روز اول که آشیانه ات دادم، باردیگر تو را سرپناهی خواهم داد.

گنجشک خیره در خدایی خدا مانده بود.

و خدا دیگر بار فرمود: "و چه بسیار بلاها که به واسطه محبتی که به تو دارم، از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام بر خاستی.

اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود.

"از چه میترسی؟ مگر فراموش کرده ای که من همیشه اینجا هستم؟ روزی را بگو که آمدی و من نبودم، اما چه بسیار روزهایی که انتظارت را کشیدم و نیامدی..."

ناگاه چیزی در درون گنجشک کوچک فرو ریخت و های های گریه هایش ملکوت خدا را پر کرد.

دست نوزاشگر مهربان خدا را، بار دیگر بر سر خود احساس کرد...

............

اینو واسه دوستایی نوشتم که هنوزم به خداوند اعتماد ندارند...

چند لحظه کوتاه فکر کنید...

 

امضاء: پرستیژ

نظرات 7 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.jootii.blogsky.com

سلام
چیز خاصی نیست فقط دلم نمی خواد به این زودی آپ کنم فعلا بد جور داغونم
اون شبم خیلی به در ودیوار زدم که یکی باشه باهاش صحبت کنم شاید بتونه کمک کنه ولی هیشکی نبود واسه همینه وقتی میگم تنهام میگی این حرفا قد تونیست، نیست دیگه حتما
خیلی خرابم، تصمیم گیری خیلی سخته وقتی کسای دیگه باید جات تصمیم بگیرن اونم تصیم واسه زندگی تو نه خودشون ...
راستی قالب جدیدت مبارک
با اینکه چشام کور شد ولی خوندمش
من که بخدا اعتماد دارم بدفرم خودشم می دونه

ببین دو روز نبودیا نگارت چی شد D:. . .

his father go to bandar شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ

امیدوارم این دفعه منو شناخته باشه
بابا ده وب با حالی دارید
خسته نباشید

نازی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام
برات میل زدم بخونی خوب!؟
متنتو قبلاْ شنیده بودم ولی بازم خوندمش چون قشنگه
منم مثه همون گنجشکم با این توفیر که خدا بهم نمی گه چرا؟؟؟

یاشار شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ http://northboy.blogsky.com

سلام. سال نو مبارک. خوبی؟ یه ژست جدید تقدیم به شمل دوستان گرامی.

گلدونه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ http://goldoneh.blogsky.com/

سلام دوست گلم ..
به خدا شرمنده .
خیلی مریض بودم ..حالم زیاد خوب نبود .
به هر حال من همیشه به دیدن تو میام .
موفق باشی دوست خوبم .

بابک.پ.24 چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام مجدد
الان خوبی مجدد تر؟
قشنگ بود و از دید غیر معنوی و مذهبی می شه اینجوری گفت که هیچ چیزی مطلق نیست یعنی نه هیچ بدی اونقدر بده که قابل بازگشت نباشه و نه خوبی اونقدر خوبه که اشتباه نکنه.
یه جور نسبیت ناگریز بین همه چی این دنیا هست.
در ضمن پسر خوب فونت متنات که ریزن ،صفحه ی وبلاگتم که باعث می شه چشم مارو عین دهنمون اسفالت کنی تا بتونیم بخونیمش . لطفا پس زمینه رو عوض کن یا حداقل فونتا رو تغییر بده وگرنه دیگه رو من و چشمای من حساب نکن.
بای بای
امضا: دست نوشته های یک مستعد عینکی

کاملا درست میگی. هیچ چیز مطلقی توی این دنیا وجود نداره! غیر از ذات ربوبیت که نه تغییری میکنه و نابودی در اون هست. چون در بهترین حالت ممکن قرار داره و از اونجایی که همه چیز در این دنیا به سوی تکامل پیش میره پس طبق قوانین احتیاجی نیست که ذات اقدس الهی تغییری داشته باشه و بازهم طبق قانون دیگه که هیچز چیز هرگز نابود نمیشه، ذات خداوند هم نیستی و نابودی نداره.
راجع به فونت متنها آره قبول دارم یه خرده ریزه ولی قالب وبلاگ درسته به خدا! اگه درست و کامل لوود بشه یه بک گراند سفید میاد زیر نوشته ها که راحت میشه خوندشون...
اما خیلی ها نوشتن که خوندن مطالب براشون سخت بود با این حساب احتمالا باید قالب رو عوض کنم!
بازم مرسی بابک عزیز
امیدوارم توی رشته ات هم مثل همیشه موفق باشی

~سحر~ دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ http://Saharam.Blogsky.com

سلام!
منم این مطلب رو قبلاً خونده بودم و کلی کیف کرده بودم و شرمنده هم شده بودم!!
باز صد رحمت به این گنجشکه که رنجید و سکوت کرد، خیلی از ما ها که هنوز هیچی نشده کلی به خدا غر غر می کنیم و طلبکاریم!!
ولی واقعاً "عجب صبری خدا دارد...."
(شعرش رو که شنیدین؟!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد