اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

امروز برای خدا چه کردی؟

یه sms خوندم چند وقت پیش واقعا به دلم نشست و حسابی منو خجالت داد...

متنش تقریبا این بود:

هر روز چندین و چند بار گوشی موبایلمون رو برمیداریم و پیامهایی رو که دوستانمون برامون فرستاده اند میخونیم.... ولی انصافا روزی چند بار (یا بهتر بگیم چند روزی یه بار!!؟) قرآن رو برمیداریم، بازش میکنیم تا پیامهایی که خداوند، بهترین دوست هر انسانی، برامون فرستاده بخونیم؟؟

............

من واقعا خجالت میکشم از اینکه روز قیامت جلوی خدا سرمو بالا بگیرم.....

شما چی؟

 

امروز برای خدا چه کردی؟

 

امضاء: پرستیژ

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ http://faratar-az-boodan.mihanblog.com/

سلام ...
هیچ ...
هیچ کار نکردم ؛ جز شکوه و گلایه ...
خدا غریبه ... حرفاش غریب تر !!!

نگار دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.jootii.blogsky.com

سلام

اولم. . .

اینsmsواسه منم اومده بود اون موقع منم رفتم تو فکر که واقعا چیکار کردم واسه خدای خودم
الان که این مطلبتو هم دیدم یاده نوشته ای افتادم تو مجله ی موفقیت
نوشته بود که خدا از موسی(ع) پرسید تو برای من چه کردی؟
موسی گفت : نماز خوندم، روزه گرفتم
خدا گفت: نماز خواندی تا من تو را از شیطان رهایی بخشم، روزه گرفتی تا من تو را از دوزخ راهایی بخشم ، تمام اینها برای خودت بوده؛ برای من چه کردی؟
آیا دست نوازش بر سر یتیمی کشیدی؟، گرسنه ایی را سیر کردی؟ دل غمگینی را شاد کردی؟
برای من چه کردی؟

راستی بیا وبلاگم اگه دقت کنی یه چیزایی دستگیرت میشه

رسول دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http://1daneshamooz.blogfa.com

سلام عزیزم
من خوفم شما خوفی ؟!D:
عزیزم من دبیرستانی هستم از شهرستان گرگان رشته کامپیوتر می خونم سال دوم هستم ۱۶ سالمه ( از این توضیح کامل تر ؟ )
در مورد پیشنهادت بسیار پایه ام بالاخره هر کار کنی ریشه دانشگاه توی دبیرستانه اگه قابل دونستی مارو هم تو سایتت جای بده
راستی از این به بعد بیا تو وبلاگ یک دانش آموز اما نه توی بلاگ اسکای بلکه تو بلوگفا من توی همه سیستم های وبلاگ نویسی اسم وبلاگ رو ثبت کردم که کسی نگیرتشون و وبلاگ اصلی رو توی بلوگفا زدم خوشحال میشم سر بزنی
بابای
راستی تا یادم نرفته نظرم رو راجع به این پستت بگم
من که هیچ کاری واسه خدای خودم نکرم حتی واسه خودم کاری نکردم چه برسه به خدا

آیدا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.bichareh-man.blogfa.com

سلام
ممنون که به وبلاگ من اومدین
من خواهر نگارم

ارام پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.aram_silent.mihanblog.com

سلام من زنجانم چه کاری هست حالا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد