اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

پایان تعطیلات!

بالاخره تعطیلات تموم شد!

دیگه از فردا رسما باید بریم سر کلاسها و دیگه هیچ بهانه ای هم پذیرفته نیست! البته دوستانی که احتمالا خیلی بهشون توی مسافرتهای نوروزی خوش گذشته میتونند از سرمایه های نه چندان زیاد غیبت هاشون مقادیری رو خرج کنند اما توصیه من بازگشت هرچه زودتر است! چون من اعتقاد دارم هرچی پشت کاری بیشتر باد بیفته، برگشت به سراغ اون کار سخت تر میشه... اینم راهیه که بالاخره باید بریم، پس بهتره با بی علاقگی و تنبلی نباشه...

روز ۴شنبه عین این بچه های نیییک روزگار رفتم دانشگاه... جاتون خالی!‌ غیر از تعدادی گربه چاق و خوشگل و چندتا کلاغ سیاه و زشت (و البته چندتا انسان که چون تعدادشون در مقابل حیوانات کمتر بود اهمیت چندانی نداشت) کسی نبود! ولی تا دلتون بخواد دانشگاه قشنگ بود... Love Street رو که دیگه نگید! همه درختها سبز و فوق العاده زیبا! چمنها هم جوونه های تازه زده بودند، این آبپاش ها رو هم باز گذاشته بودند و با هر بادی که میومد قطره های آب میخورد به صورتت (البته اگه توی Love Street و روی یکی از نیمکتهای نزدیک به اونا می بودی) و خلاصه یه عطر و بوی عجیبی توی هوا بود... خوب یادمه که پارسال اینقدر هوا خفن نبود، البته شاید چون تنها بودم و دانشگاه هم حسابی خلوت بود اینجوری به نظرم اومده ولی در کل خیلی حال داد که جاتون خالی!

من برای کاری رفته بودم دانشگاه که البته خوشبختانه کار هم انجام شد ولی نمیدونم بقیه برای چی اومده بودند؟؟ اتفاقا یکی از اساتید هم که ما باهاش کلاس داشتیم اومده بود! میخواست بره سر کلاس که مثل اینکه کسی نبوده!! برامون یه جلسه اضافه گذاشت و یکی از Altهامون رو حذف کرد!!

۵شنبه هم کلاس داشتیم که البته من دیگه نرفتم ببینم که چه خبر بوده! چون راستش در خواب ناز بودم... این تعطیلات یکی از بدیهاش اینه که آدم رو خواب آلو میکنه... حالا من بیچاره که شنبه ساعت ۷ کلاس دارم و باید ۶ بیدار باشم باید چی کار کنم؟؟؟

دیروز هم با مشکوک و رسوا و یکی دیگه از دوستانمون بازی استقلال - پیروزی رو نگاه کردیم... جاتون خالی خیلی حال داد اما حیف شد که بازم استقلال نتونست گل زده اش رو حفظ کنه! آرش برهانی هم که مثل همیشه گل کاشت! حسابی آبروی ما کرمونی ها رو برده این پسر!! ولی بچه خیلی خوبی به خدا... نمیدونم چرا الان اینجوری شده؟

امروز هم که جمعه است و من بالاخره فرصت کردم بیام نت که هم یه ارسال داشته باشم و هم به دوستای خوبم سری بزنم...

حالا ایشالله از فردا دوباره وبلاگ روند دانشگاهی خودش رو ادامه میده!

کلاسهای خوبی داشته باشید!!

امضاء: پرستیژ

نظرات 7 + ارسال نظر
سیاوش جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ب.ظ http://mohsenchavoshiz.blogfa.com

سلام من دانشجوی دانشگاه ایت الله املی رشتهی عمران مقطع کارشناسی شهرستان امل هستم .

ممنون که سر زدی بازم از این کارا بکن

مسعود جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ب.ظ http://faratar-az-boodan.mihanblog.com/

سلام...
این تعطیلات حسابی ما رو تنبل کرده !!
آره ... ستاره روی زمین هم پیدا میشه !!
قالب هم کار خودمه !! نمی بینی چقدر اشکال داره ؟؟؟؟!!!:D
موفق باشی و سلامت !

آیدا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.bichareh-man.blogfa.com

فکر کنم اولین نفر باشم
اره چیه مثل کلاس اولی ها رفتی سر کلاس
دانشجو که اصلا سر کلاس نمی ره
ممنون که به وبلاگ من سر زدی
اگه دوست دار ی به جمع دوستای من بپیوندی خبرم کن

ذهن پوچ جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ب.ظ http://sange-sabur.blogsky.com

پرستیژت منو کشته پرستیژ....
خسته باشی
فقط همین.

یاس جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ http://gheddis.blogsky.com

سلام
تموم شدن تعطیلات رو تسلیت میگم!!!
تو پست قبلی گفته بودی درخت ها رو گره نزنین اتفاقا پسر عموی من ۲ تا شمشاد رو به هم گره زد!
راستی بالاخره به روزم
یه چیزی می خواستم یگم هر دفعه یادم میرفتم: این پست مصائب دختر دم بخت خیای خیلی با حال بود...
شاد باشی

گلدونه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ http://goldoneh.blogsky.com/

وای دانشگاه ....حالی میده آ ...
من که دلم واسه اون موفع ها تنگ شده .
خوش به حالتون ، قدر این روزها رو بدون مهربون پسر

مینا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ http://sokoout.blogsky.com

سلام اصلا حوصله رفتن به کلاسارو ندارم راستی چی میخواستی بگی باشه ایمیلم رو هم میذارم ادم کن باای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد