اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اخلاقای بد و بی عدالتیها!

به نظر من آدما اخلاقای بد زیادی دارند... خب البته اگه بنا باشه نیمه پر لیوان رو هم نگاه کنیم، میبینیم که اخلاقای خوب زیادی هم دارند.....

برای مثال، آدما خوبی هایی رو که در حقشون میشه خیلی زود فراموش میکنند، ولی از بدیهایی که بهشون میشه به این راحتی ها نمیگذرند.....

حالا اینا به نظر شما اخلاقای خوب بودند یا بد؟ یا نصفیش خوب نصفیش بد؟؟

بگذریم....

ورود همکار و عضو افتخاری وبلاگ (زنده عزیز) رو هم تبریک میگم... و خوشحالم که با دست پر وارد صحنه شدند.... ایشالله همین جور ادامه بدند...

امروز صبح ساعت ۷ کلاس داشتم که به ۲ دلیل نرفتم! اول اینکه خواب افتادم، دوم اینکه دیشب ساعت ۱:۱۰ بامداد، میخواستم بازی منچستریونایتد رو نگاه کنم (که البته اخرشم موفق نشدم! که خوشبختانه هم برد و بازم روی این تیمهای ایتالیایی رو کم کرد ایشالله بارسلونا رو هم میبریم تا اسپانیایی ها رو هم ساکت کنیم!!)

شاید این دو دلیل تقریبا یکی باشند ولی وقتی خوووب دقیق بشید میبینید که با هم متفاوت هستند!

اتفاق خاص دیگه ای هم نیفتاد..... جز اینکه فهمیدم اکثر دخترها و بیشتر پسرها دقیقا مثل خیلیهای دیگه اشون تقریبا شبیه بقیه اشون هستند!!!!! (شما چیزی فهمیدید از این چیزی که من فهمیدم؟؟!)

واسه روز شنبه هم کلی تمرین واسه نوشتن و تحویل استاد دادن داریم که من به جرات میتونم بگم که نصفیشون رو اصلا نمیفهمم چه برسه به اینکه بخوام حل کنم!!

راستی تا حالا از بی عدالتی هایی که در حق بچه های دانشکده مدیریت شده براتون چیزی گفتم؟ پس بذارید از امروز شروع کنم! برای مثال تمام رشته های دیگه برای خودشون ساختمان و بخش دارند و تقریبا اکثر کلاساشون توی بخش خودشون تشکیل میشه. ولی بخش ما اصلا کلاس نداره و فقط دفاتر اساتید بخشمون توش هست. اینه که ما همیشه آواره بخشهای دیگه و مضحکه بچه های رشته های دیگه دانشگاه هستیم!! هر ترم باید مثل این عشایر کوچ کنیم به دانشکده های مختلف!! ترم پیش بیشتر کلاسامون توی بخش مهندسی (ساختمان S) برگزار شد و این ترم تقریبا همشون توی بخش ریاضی (ساختمان I)... حالا ترمهای قبلو یادم نیست و ترمهای بعد رو هم خدا میدونه!!!

نکته جالب دیگه اینکه تقریبا تمام اون دانشکده های دیگه که خدمتتون عرض کردم برای خودشون سایت دارند که نه تنها در اختیار تمام بچه های بخش خودشون قرار میگیره، بلکه از بخشهای دیگه هم میتونند برند اونجا و از سیستمها و اینترنت استفاده کنند..... نه اشتباه نشه، بخش ما هم سایت داره، ولی سایتش فقط و فقط اختصاص داره به بچه های ارشد که برن اونجا واسه خودشون تم موبایل و آهنگ جدید دانلود کنند به بهانه تحقیق و مقالات علمی! (حالا بازم خدا خیرشون بده چت نمیکنند!!) و ما کارشناسی های بیچاره (که تعدادمون ۱۰۰ برابر اوناست) بازم باید آواره سایت بخشهای دیگه باشیم!!!

تا حالا به صد جور هم اعتراض کردیم ولی کو گوش شنوا؟؟؟ اصلا کی براش اهمیت داره؟؟

با همه این اوصاف ما بچه های دانشکده مدیریت (که شامل مدیریت، اقتصاد و حسابداری میشه) با معصومیت و جدیت فراوان و بدون توجه به نبود امکانات کافی و تجهیزات لازم همیشه آپولوها هوا میکنیم (!!) که نمونه اش میتونه همین وبلاگ و گروهی باشه که مقابلتونه (گروه پسران بمبگذار)...... و تازه انجمنهای علمی مون هم همیشه جزو انجمنهای برتر دانشگاه هستند...... حتی از لحاظ ورزشی هم تیم دانشکده امون از مسابقات حذفی بالا اومد و رفت توی لیگ برتر دانشگاه!

به کوری چشم بعضیا!

ببخشید امروز اعصابم یه خرده خرد بود!

امضاء: پرستیژ

نظرات 12 + ارسال نظر
۳۰۷ جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://computer307.blogsky.com

سلام
خوبی آقا؟
وبلاگتون رو واسه اولین باره که میبینم... یه سوال برام پیش اومد... شما دانشجویید یا دانش آموز؟
ما (من و مشکوک و رسوا) دانشجو هستیم
ممنون میشم اگه بهم اطلاع بدید چون قصد انجام پروژه ای رو دارم که شاید شما هم بتونید کمک کنید (البته اگه تمایل داشته باشید!)
منتظرم.
شاد باشید و ثروتمند و قدرتمند

سلام به شما
بله من دانشجو هستم
پروژه شما چی هست
در تماس باش

مرسی دوست عزیز
اما چرا کامنتهایی که من براتون توی وبلاگتون گذاشتم رو اینجا کپی کردید؟؟؟
به هر حال ممنون!

مریم جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام دوستای شنگول من

خوش به حالتون چقدر زود به زود می آپید.
چرا حوصله نداری؟ نبینم که باز نشستی.منتظر کــــــــــــــــــــــی هستی؟

غمت و نبینم دوست خوبم بچه به این با حالی و شنگولی چی شده یه دفعه ای حوصله نداره؟

سانا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام مرسی که سر زدین

خیلی خوشحال شدم

خیلی جالب بود
و امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشید

به همه ی دانشجویان کرمانی عزیز سلام برسونید

یا علی خدا نگهدارتون

راستی من حاضر به همکاری با شما دوستای خوبم هستم .

سیاوش شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ http://mohsenchavoshiz.blogfa.com

سلام تو پست قبلیم با یه اهنگ اپم سر بزنی ممنون میشم

البته نظر هم بده که بدونم پست خوبیه یا نه[گل]

ریحان شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ http://narengi.blogsky.com

سلام

گویا شما نویسنده ی پر کار این وب گروهی هستید جناب پرستیژ ؟نه ؟
شما لطف دارین و البته بسی دقت

این هزار و خرده ای بازدید به نوشته ی اخیر ربطی ندارد مال چند پستیست که حذف شد
و ان اخری هم واقعا مخاطب خاص داشت خودش که بیاید میخواند

ثبتش کردیم تا یادش بیندازیم خبر را به موقع باید داد

به هر حال دل نوشته بود شما به دل نگیر لطفااااااااااااااااااا


دانشجویی ما که یک سره خفگی بوده و هست

قشنگ فکر میکنید که اکسیژنی هم دارد
که لابد دارد قصور از ما بود که چشم بصیرتمان را تیک نزده واردش شدیم

کنایه نبود که بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما این فرق اولی با دومی را ملموس حس میکنیم چرا که این روزهااااااا درگیریم



به هر حال خوش باشید رفقای جوان

یا حق



دبیرستان شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://danesh114.blogsky.com

با سلام
وبلاگ زیبایت را دیدم امیدوارم موفق باشی
بازم به ات سر می زنم

یاس شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ http://gheddis.blogsky.com

سلام
بابا تو رو خدا انقدر تند تند به روز نکنید تا برسیم مطالبتونو بخونیم
فعلا سیستم ندارم اما سر اولین فرصت که پست ها تونو خوندم نظر می ذارم
شاد باشید

کاوه یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ق.ظ http://salarmand.blogsky.com

سلام.از لطف بیکران شما سژاسگزارم.وبلاگ من کاملا سیاسی نیست. من سعی می کنم در حوزه اجتماعی و اقتصادی هم مطلب بنویسم.به هر حال من د ر خدمت شما هستم.دوباره به من سر بزنید.

شادی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ http://rangarang1385.blogsky.com/

سلام دوستای خوبم
مرسی وبلاگ بنده را با حضورتون روشنایی بخشیدین
در مورد اصفهان نظر لطفتونه و سلام گرم منو از اصفهان گرم به پدرتون برسونین انشاءالله که بتونیم به نحو احسن ازشون استقبال و پذیرایی کینم

در مورد پست شما که من متوجه چیزی نشدم فقط اینو فهمیدم که انگاری رشته ی مدیریت هستین .منم رشته ام مدیریت هست و دوست دارم با دوستاتون هم آشنا بشم یه بیوگرافی کوچیک از خودتون بنویسید جالب می شه

راستی من آپ کردم حتما تا آخر بخونید نظر هم نذاشتید اشکالی نداره اما حتما بخونید و عمیق بهش فکر کنید ببینید چی میگه این شعر

من لینکتون کردم با اجازتون
موفق باشید و البته ثروتمند که بهتر از علم هم هست

ریحان یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ

دانشگاه ما بمبگذار دارد منتها پسرانش کتاب میترکانند دختران لاو وگاهی بر عکس

اضافه بفرمایید بی میلی ما به این رشته که بسی دلمان را خون نموده ..........
بی شک ما همه سهم اکسیژنمان را برای خواندن انبوه کتاب هایمان سوخت میکنیم
نفس کم میاوریم دیگر
هم دردی کنید لطفا ۴ امتحان در یک روز سخت است خیلی گریهههههههههههههههههههه

دنیا جسارت نموده ما را اشتباهی سخت گرفته
ما هر چه میخواهیم خنده خنده بگذریم خوب نمیشود دیگر

خدا هم گاهی ................... بگذریم
ما از این جواب پس دادن هم میترسیم خیلیییییییییییییییییییی
شما مدیر شق و رقی هستید که پرستیژ نام گرفتید لابد

این زنده شما یاد بچه زنده ی رادیویی را زنده میکند .ربطی دارد یا کههههه فقط از سر زندگی زنده شد

در ضمن تک تک نام بردن سخت بود جمع بستیم شد رفقای جوان
ما بهار بیست و یکم را به دست خزان خواهیم داد به زودی تا پختگی چهل سالگی راه داریم هنوز

این بهار تمرین میکنیم خیلی سخت نگیریم



شاد باشید رفقای جوان :دی

یا حق







یاس یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://gheddis.blogsky.com

سلام خدمت پسران بمب افکن!
ورود جاندار(زنده) رو هم خوش آمد می گم .
یه نظر کلی در مورد وبلاگتون داشتم و این که : به نظرم وبلاگتون یه جورایی روایت زندگی واقعی هست. با خوشی ها و نا خوشی ها ، مثلا اون پستی که دنبال دوستتون رفته بودید کافی شاپ ( و منتظرم ببینم آخرش چی می شه) یه جورایی شیطنت و یه شاید خوشی شما رو میرسونه ولی در عوض پستی که پیرمردی رو روز عید با لباس های کهنه دیده بودید ، غم زندگی و غم نان رو بیان می کنه. کلا سبکتون رو دوست دارم و امیدوارم موفق باشید .
در مورد خودم که چرا به روز نمی کنم: والا دوست دارم بنویسم اما نمیدونم از چی بنویسم ، دوست هم ندارم کلیشه ای بنویسم یا مثل بعضی ها بگم امروز صبح از خواب بیدار شدم و شب خوابیدم و... از کپی هم خوشم نمیاد ، چند بارم اومدم وبلاگ رو حذف کنم اما دلم نیومد.
شاد باشید

مینا سس خور پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ

من بعدا برمیگردم و نظرمو کامل میگم...
هر جا نظر میذارم دیگه بعدش باز نمیشه نمی دونم ایراد از چیه!!!
حالا اینا رو تایید کن تا من دوباره برگردم...
بابا این نظرا رو از تاییدی دربیار اگه کسی کامنتی گذاشت که خوشت نیومد پاکش کن اینطوری راحتتریا...
این فقط یک پیشنهاد بود برای رفاه حال هم وطنان!!!
برمی گردم نظرای اصلیم مونده!!!
دمت سسی...
تا بعد...

باشه چشم به خاطر رفاه حال هموطنانم این کار رو انجام میدم
راستی مرسی از نظرهای سازنده و کوبنده ات!
ایشالله که همون دانشگاه تهران و رشته مورد علاقه اتون قبول میشی.
منتظر نظرهای اصلیت هم هستیم!
دم شما سسی (حالا چرا سس؟؟؟؟؟!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد