اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

امتحان جالب!

سلامی چو بوی خوش میان ترمها!!

به قول مسعود خان شصت هفتادچی، به به، به به!!! نزدیکی میان ترمها رو به بر و بکس دانشجو تبلیت میگم (ترکیبی مرکب مرخم تصنعی متضاد الزامی از تبریک و تسلیت! تبریک واسه اینکه بالاخره قراره درس بخونیم و تسلیت برای اینکه قراره درس بخونیم!) یهو هوس کردم از این شکلکها توی پستم استفاده کنم. نظر شما چیه؟

کوتاه میگم که دوستان حوصله اشون بذاره بخونن (شایدم وقتشون)

دیروز دانشگاه خبری نبود! یعنی بود ولی چیزی که قابل بیان در این پایگاه اطلاع رسانی باشه نبود! چندتا اتفاق باحال افتاد که متاسفانه به دلیل خصوصی بودن بیش از حد از بیان اونها معذوریم! قرار بود یه کوئیز داشته باشیم که با ضایع شدن استاد به دلیل عدم توانایی در حل یکی دو تمرین کتاب (اونم به خاطر گیرهای وحشتناک من و دوتا از دوستانم سر کلاس ) بیخیال کوئیز شد. خدایی ما درست میگفتیم و تمرینها مشکل داشتن ولی استاد قبول نمیکرد و آخرشم گیرید!! شما حساب کن یه تمرین درست یک ساعت و پنج دقیقه وقت برد تا حل شد و دقیقا سه بار تخته کامل پر شد و پاک شد!

بعدشم رفتیم Love Street و اونجا جای همگی حسابـــــــــی خالی! دلی از عزای خنده درآوردیم (حالا نیست ما در کل کم میخندیم اونجا خواستیم تلافی کنیم!!!)

امروزم با اجازه همه دوستان دانشگاه تشریف نبردیم که در نبود ما پسران بمبگذار (که به اشتباه یکی از دوستان بمب افکن نام برده بودند! که این دو خیلی تفاوت داره: بمبگذار از روی زمین و بین جماعت بمبش رو میذاره و احتمال داره خودشم زخمی بشه ولی بمب افکن از بالا، جایی دور از جماعت بمبش رو ول میکنه و میره و احتمال آسیب به خودش خیلی کمه! لذت کار به ریسکشه... یه کم به عمق مسئله فکر کنید متوجه منظورم میشید، هرچند میدونم این دوست خوبمون شوخی کرده بود  ولی من خواستم خیلی کلی اشاره ای به علت نامگذاری اسم گروه بکنم که امیدوارم موفق بوده باشم!) خلاصه در نبود ما، یکی از اساتید لطف نموده و فرموده اند که فردا امتحان میگیرم ازتون و هرکس سر جلسه نیاد یک نمره از پایان ترمش کم میکنم و تازه هرکس هم که سر جلسه بیاد بازم یک نمره از پایان ترمش کم میشه!! حالا میگید چه جوری؟ عرض میکنم خدمتتون.

ایشون فرموده اند که برای آشنایی با سوالهای امتحان پایانی یا میان ترم، این امتحان رو میگیرن و در پاسخ به سوال یکی از بچه ها مبنی بر اینکه: استاد اگه جزوه خودتون رو بخونیم میتونیم به سوالات جواب بدیم، فرموده اند که خیر! اگه جزوه رو بخونید، کتاب رو هم بخونید تازه باید فلان کتاب و فلان کتاب خارج از برنامه رو هم مطالعه کنید تا شاید بتونید به بعضی از سوالات پاسخ بدید!!

پس با این حساب پر واضحه که چه بریم سر جلسه چه نریم، یک نمره از پایان ترممون کم میشه!

حالا گروه در حال بررسی نقاط ضعف و قوت این امتحانه تا تصمیم گیری کنه آیا فردا بریم کتابش رو بخریم و یه خرده بخونیم و نگاهی به جزوه ها بندازیم یا نه ارزش نداره واسه نمره ای که قرار نیست بگیریم تلاش کنیم؟!!

نظر شما راجع به این امتحان جالب چیه؟ دانشگاه های شما هم از این خبرها هست؟؟؟؟

راستی روز شنبه یکی از خدمه دانشگاه از طبقه اول یکی از ساختمونها افتاد پایین که خدا رو شکر چیز خاصی نشد ولی بچه ها مثل اینکه زود زنگ زده بودند اورژانس که اتفاقا سریع هم آمبولانس اومد و بردنش واسه معاینه های بیشتر... ایشالله که اتفاقی براش نیفتاده.

دیگه همین دیگه!!

درود بر ایرانی...

امضاء: پرستیژ

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ http://gheddis.blogsky.com

سلام
اولا ممنون که منو قابل دونستید و ازم دعوت به همکاری کردید ، خوشحال می شم توی وبلاگتون بنویسم اما اگه می تونستم بنویسم که توی وبلاگ خودم می نوشتم ،حالا بازم بیشتر فکر می کنم.
تعارف که نکردید؟!
ثانیا با این پیام تبریک و تسلیتتون موافقم ، واقعا از این که تصمیم گرفتم درس بخونم ، به خودم تبریک میگم اما عزا گرفتم چه جوری بخونم !
ثالثا! من یکی که به معنای بمب افکن و بمب گذار فکر نکرده بودم ! ممنون از توضیحت!
رابعا! توی دانشگاه ما از این خبرا نیست، خبرای دیگه هست!!!
خامسا این دردو بر ایرانی چه ربطی به پست داره ؟ البته میشه ربطش داد و گفت بالاخره دیدیم که اورژانس ایرانی خودشو سریع رسوند محل حادثه!
راستی به روزم،هر وقت دوست داشتید تشریف بیارید.
شاد باشید

شادی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.rangarang1385.blogsky.com

سلام پرستیژ عزیز 3-4 تا از پست های وبلاگت را خوندم تازه فهمیدم اوضاع از چه قراره و کی به کیه . ورود زنده ی عزیز را تبریک می گم زنده باشن انشاءالله .وبلاگ جالب دارین .
پستی گذاشته بودی که در مورد دوتا صحنه ای که تو خیابون دیده بودی تا آخرش خوندم واقعا منو تحت تاثیر قرار داد .با اینکه خودم تو صحنه حضور نداشتم اما خیلی خوب تونستم تجسم کنم. اشک تو چشام حلقه زد واقعا پسر با احساسی هستی آفرین به این طرز تفکر و تحسین به این احساسات پاک و قشنگ شما. واقعا انسان دوستی را می تونم در وجود شما ببینم .
نکته ای در وبلاگ شما نظر منو به خودش جلب کرد که بسی جای تاسف داشت و من چند صفحه ای در موردش براتون نظر نوشتم که بذارم در نظرات وبلاگتون اما در آخر پشیمان شدم و گفتم اگر این دانشجویان عزیز(شما را می گم) قرار باشه حرفای منو درک کنن و با نظرم موافقت کنن هیچ موقع این متن را در وبلاگ نمی ذاشتن وگفتم بذار در همین افکار باشن تا ببینن با این افکار به کجا میرسن؟!!
تنها جمله ای که از اون نظرات 60-70 سطری پاک نکردم را بهتون می گم :دانشجو باید روشنفکر باشه!
که امیدوارم همین طور باشه.انشاءالله

دانشجوی به تمام معنا باشین انسان باشید و انسان بودن را به دیگران یاد بدین. باید رفتار های خودمون را از حالتی که در دوران دبیرستان بودیم خارج کنیم .الان جهان به دید دیگری به شما نگاه می کنه و از شما انتظارات بیشتری داره.
شرمنده دوست خوبم قصد نصیحت کردن شما را نداشتم .اما نتونستم نگم. اهل سکوت کردن نیستم.
موفق و پایدار باشید .

نگار دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.jootii.blogsky.com

خب من اومدم
تو نیستی
کجایی
هااااااااااااااا
حسش نبود الان متنتو بخونم
بعدا سر فرصت

مینا سس خور پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ب.ظ

چرا نمیشه تو پست بعدیت نظر گذاشت؟!!!

مریم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام دوست خوبمیه سوال برام پیش اومده؟ به نظر شما؟

: سوال کنکور 87 آرامگاه سعدی کجاست !؟ 1- خونشون!؟ 2- خونمون !؟ 3- تو حیاط !؟ 4- اتاق تمساح ها

اومدم حالت و بپرسم و بگم من ۳ شنبه هفته آینده از طرف دانشگاه دارم میرم قم و جمکران و...........
حلالم کنید بالاخره راهه دیگه شاید وسط راه یه بلایی سرمون اومد

براتون حسابی دعا میکنم.
موفق باشی دوست خوبم


خوش به سعادتتون
از طرف ما هم نائب الزیاره باشید (نمیدونم املاش رو درست نوشتم یا نه!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد