اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

کوتاهتر؟؟؟

سلام

دوستان تقاضای ارسال کوتاه کردند. اینم از ارسال کوتاه

کلاس ساعت ۹، رفتم پای تخته (جایی که هیچ کس جواب سوال یادش نبود!) استاد خواست براش یه نمودار بکشم، کشیدم. پرسید بالای نمودار چی مینویسند؟ گفتم: نام سازمان؟ گفت: قبلش؟ گفتم: تاریخ؟ گفت: نه قبلش؟ گفتم: به نام خدا؟؟  (کلاس رو هوا بود!)

کلاس دومی هم پیچید، که خب البته حتما راه دیگه ای نداشته طفلک!

خونه رسوا بودیم، از صبح ساعت ۱۱ به مدت ۸ ساعت! حالی داد اساسی، جاتون خالی!

اما بارفیکس اتاق رسوا کنده شد و من از روش افتادم، لبم از تو پاره شد و نیم ساعت از اون ۸ ساعت داشت خون میومد!

استقلال با درخشش وحید طالب لو برد، داداش گلم سه تا پنالتی گرفت!

تموم شد!

امضاء: پرستیژ

 

پ . ن:

چطور بود؟؟ با کدوم تریپ بیشتر حال کردید؟ ارسال قبلی یا این یکی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سیما چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ

خدا بگم چیکارت نکنه !مردم از خنده!

سیما چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ق.ظ

البته خنده برا نموداره بود!:دی
به خاطر بارفیکس و اون نیم ساعت ناراحت شدیم بسی!اصلا یکی نیست بگه مهمون که بارفیکس نمیره ! مثل بچه های خوب بشین میوه اتو بخور پاشو برو دیگه!:پی
حواست هست که شوخیه دیگه؟چشمک
جدای از شوخی طوریت نشده که؟

لطف داری شما
نه زیاد چیز خاصی نیست.... فقط هر وقت چیزی میخورم یه کم میسوزه....
مرسی

مینا سس خور چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.sikhshodegan.blogfa.com/

سلام رفیق
خیلی باحال بود حالا واقعا بالای نمودار چی می نویسن؟!!!!!:دی
خیلی خلاصه ش کردی تا اومدیم گرم شیم تموم شد!!! من با تریپ طولانی بیشتر حال می کنم!!!‌
می بینم که شمام چترباز تشریف دارین!!! :دی
خیلی کوتاه بود آخه من راجع به چیش نظر بدم؟!!!
دمت سسی...
تا بعد...

چطوری رفیق؟
بالای نمودار عنوان نمودار رو مینویسند و قبلش احتمالا همون به نام خدا!!!!
خب این ارسال استثنا کوتاه بود! بالاخره وقتی تقاضا میشه باید عرضه بشه دیگه
حالا واسه تقاضای شما هم یه فکری میکنم!

فرشته (سس خور) چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ

طالب لو داداشته؟؟؟ پسر دایی منم هست!!:ی چه جالب فامیل دراومدیم!:ی
میگم که فامیل این چیز وبلاگت خیلی باحاله! من تازگیا خیلی به آن عشق می ورزم! میگم که این چیز سفید وسطشو بردار بعد همه جاشو موکت کن! خیلی خوشگل می شه!! :ی اینجوری ملتم وقتی میان چیزاتو بخونن چششون درمیاد ۱ ذره با هم میخندیم!:ی
سلام مینا!:ی
خدافظ فامیل! :ی (یکی نیس بگه مگه سلام کرده بودی که حالا خدافظی می کنی!)

آره چه جالب شد!
سلام فامیل
سلام مینا
میگم فامیل، اینقدر چیز چیز کردی من آخرسر نفهمیدم چی رو بردارم و جاش چی بذارم؟
به چشای دراومده بخندیم یا موکت کف وبلاگ؟
بگذریم
به زودی قالب رو عوض میکنم
مرسی
خداحافظ فامیل!

مریم پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.cassper.blogsky.com


سلام به دوست خوبم.

آخی لبت چی شد؟ والا ما شنیده بودیم بچه ها تو دوران کودکیشون بیش فعالی دارند ولی انگار شما جز استثا ها هستیند و در کهن سالی بروز کرده(چشمک)!!!

خوب گلی یه ذره به بارفیکس حق بده اون جوری که شما حرکات آروم و ملیح انجام میدین....................؟؟؟

خودتو لوس نکن از صد متری که نیوفتادی همش ۱۰ سانت ولو شدی پایین.(شوخی کردم به دل نگیر)

منم رشته مدیریتم این نمودارها مال اقتصاده؟ من بیچاره شدم با اقتصاد؟
راستی هر جور بنویسی قبولت دارم من همه جوره مطالبتو پایم

موفق باشی دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد