اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

عضو جدید!

سلام

آدمیزاد هستم عضو جدید این وبلاگ به اصطلاح گروهی!

 

پاتو که تو سرویس دانشگاه می ذاری، می بینی اول صبح دختر خانومای محترم! مشغول آرایش کردن هستن و صحبت از مارک کرم و ... کم کم که گرم می شن میرن توی بحث احضار روح و جن گیری  و فال قهوه... بعدشم معرفی فالگیر و تعریف از کارش و این که چقدر بهش اعتقاد پیدا کردن چون حرفاش راست بوده!

ولی همین خودت چطور به خدا اعتقاد پیدا نکردی ؟ خدایی که حرفایی که توی قرآن زده اینقدر راست در اومده ؟ (البته من ادعایی ندارم که خدا رو اون جوری که هست شناختم)

بعدش هم که خواستگاراشون و نامزداشون(!) رو به رخ هم میکشن. ...

از حرفاشون خسته می شی ... سرتو می چرخونی به یه طرف دیگه ، می بینی آقایون مشغول اس ام اس (پیامک!) بازی هستن!

توی دانشگاه که وضع بدتره ، وسط محوطه ی دانشگاه دختر خانوما با شیلنگ آب دارن به هم آب می پاشن!

میگم من شک کردم دانشگاه یه مکان فرهنگی باشه!

آخه اینه وضع روشنفکرای جامعه؟

یعنی ما می خواهیم آینده مملکت رو بسازیم؟....

 

امضاء: آدمیزاد

نظرات 8 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.bichareh-man.blogfa.com

اولا مجبور نبودی بشینی حرف های دخترا رو گوش کنی .
در ثانی یعنی شما اصلا اس ام اس بازی یا بلوتوس بازی نمی کنی
سوم هم : من آپ کردم
سر بزنی خوشحال می شم

اولا سلام!
ثانیا بله مجبور نبودم بشنوم اما گوشه دیگه می شنوه کاره گوش شنیدنه در ضمن بعدش هدفون گذاشتم گوشم
ثالثا بله من خودم اس ام اس بازی میکنم اما نه همیشه بعضی ها هستن توی دانشگاه کلاس رو تعطیل می کنن و می شینن توی سالن و اس ام اس بازی کنن!

مینا سس خور چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.sikhshodegan.blogfa.com/

سلام رفیق
خوش اومدی به این وبلاگه گروهی!!!
یعنی ما می خواهیم آینده مملکت رو بسازیم؟.... منم خیلی به این جمله فکر کردم اما به نتیجه ای نرسیدم!!! اما اگه دختر پسرا اینکارا رو نکنن باید بشینن به هم بخندن!!! گناهش بیشتره ها!!!
دمت سسی...
تا بعد...

سلام
ممنون از لطفت
بچه های دانشگاه ما هم این کار ها رو می کنن و هم به هم می خندن!

قاصدک پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ق.ظ http://gasedakha.mihanblog.com

سلام
اینکه من و تو،ما،همه این دختر پسزا باید مملکتمونو بسازیم و با این وضعی که داریم کلی باید نگران باشیم درست وهیچ شکی توش نیست!
اما گاهی همین شیطنتها لازمه تا یادمون نره که جوونیم..نمیدونم!انقدر از محیط خشک و رسمی و پیر کلاسمون خسته شدم که حاضرم یه روز جامو باتو عوض کنم و تو محوطه دانشگاهتون بشینم دختر پسرارو تماشا کنم!البته فقط یه روزا نه بیشتر :دی
شما که صابخونه ای ولی من دلم میخواد خیر مقدم بگم بهت!
به بچه های دیگه هم سلام برسون مخصوصا پرستیژ عزیز من;)

مریم پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.cassper.blogsky.com


سلام به دوست دوستم

همه این کارا یه دوره زمانی مشخصی داره. والا!!!!

بعد از یه مدت به همین کاراتون میخندین و میگین ما دلمون و به چی خوش کرده بودیم و براتون تکراری میشه و سراغ یه چیز جدید میرین که براتون جالب باشه.

دخترا و پسرا میخاند یه جوری جلب توجه کنند. بزار بکنند وگرنه عقده ای میشند و نمیتونند آینده مملکتمون و بسازند.

من نمیگم دخترا بدتر از پسرا هستند یه بالعکس همشون مثل همند. جونیه دیگه چیکار میشه کرد؟
عضویت جدیدتون تبریک میگم . موفق باشی

دختر برفی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلامممم پرستیژ جوووووووونم.. خوفی؟؟؟ قربوووووووونت برممم .. خیلی گلی !‌والا تا ۲ یا ۳ روز پیش وبلاگم سفیده سفید بود .. ولی این چند روز بعد از یه سال و نیم گفتم بیام و مشکیش کنم ... شاید دوباره سفید شد ..ولی میگم هاا .. تو وبلاگ من برف میاد یا نه؟!!
حتما بگی هاا ..

قربوووووووونت برممم عزیز دلمم
بازم بیا

روزات برفی

گلدونه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ب.ظ http://goldoneh.blogsky.com/

به به خوش اومدید !

محمد جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ب.ظ http://memaranebozorg.pib.ir

سلام دوست عزیز
اگر با تبادل لینک با من موافقی لطفا ابتدا با نام (((اینجا چراغی روشنه...))) به من لینک داده سپس به من اطلاع بده تا سایتتو با چه نامی و در چه شاخه ای ( مرجع٬اینترنت٬آموزش٬موزیک٬ورزش و...) لینک کنم.من هم بعد از تبادل لینک با شما بهتون خبر میدم که لینکتون رو قرار دادم.

یلدا دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.ghoorbagheh.blogsky.com

سلام
پس الان وضعیت پسرامون خیلی بهتر از دختراست!!!!!!!!!چون اونا فقط اس ام اس بازی می کنن ولی دخترا هزار و یک کار بی ارزش!!
دوست من هممون بی هویت شدیم دختر و پسر نداره..

سلام
من نگفتم وضع کدوم بهتره فقط چیزی رو که دیده بودم توصیف کردم. و با جمله ی آخرت هم موافقم هممون بی هویت شدیم دختر و پسر نداره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد