اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

رفت

روز سه شنبه، ساعت ۱۶:۲۰ ، عموی من با بوق ممتد دستگاهی که بهش وصل بود، از همه خداحافظی کرد...

به همین سادگی.... خیلی زود... خیلی سخت... خیلی راحت!

رفت و زنش رو با یه بچه دو ساله و یه بچه ۷ ساله تنها گذاشت... رفت و برادرهای بزرگترش رو تنها گذاشت... رفت و همه ما رو با این عذاب وجدان تنها گذاشت که چرا قدرش رو ندونستیم؟؟

رفت پیش بابا و مامان و خواهرش...

گفته بودم کسی تحمل این یکی رو نداره... ظرف ۵ ماه، عمه ی ۵۰ ساله ام و عموی ۴۵ ساله ام ما رو تنها گذاشتند....

کی میتونه به پسراش بفهمونه که بابا دیگه نمیاد خونه؟؟ با دست پر از خوردنی و اسباب بازی!

پسرش بی خبر از همه جا مدرسه بود و ما داشتیم باباش رو خاک میکردیم.... چه دنیاییه به خدا...!

کی باورش میشه؟

خانواده دارن از تهران و مشهد و یزد میان... بازم واسه عزا... مثل ۵ ماه پیش...

کی جرات میکنه به برادرش تو امریکا بگه؟؟؟ تک و تنها، توی غربت.... به خدا دق میکنه...

کی میتونه به من بفهمونه که الان عموم تک و تنها، زیر یه خروار خاک خوابیده؟

تنهای تنها....... بازم من نمیتونم برم پیشش...

لعنت به من...

امضاء: پرستیژ

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.wedding.blogsky.com

بنام خدا
سلام
تسلیت عرض می کنم
رفتن از دنیا دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
یکی کمی زودتر میره ویکی کمی دیرتر ولی همه این زمانها به سرعت می گذرد
خدا صبرتان بدهد
موفق باشی

یلدا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.ghoorbagheh.blogsky.com

تسلیت می گم..برای خانواده واقعا دردناکه و توی این جور مواقع حرفایی که اطرافیان برای تسلی خاطر آدم می زنن بیشتر به درد آدم اضافه می کنه
فقط می تونم بگم خدا صبرتون بده

محمد چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://bestlove2007.blogsky.com

سلام دوست من ...
تسلیت میگم ما رو در غم خود شریک بدانید
دوست شما کسی است که به شما احتیاجی ندارد ولی باز هم دوست شماست

وقت کردی یه سری این پایین بزن

مینا سس خور چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام رفیق
خیلی دردناک بود احساس کردم دنیا رو سرم خراب شد وقتی عنوانه پستتو دیدم...
واقعا نمی دونم چی بگم یعنی هرچی سعی کنم تسلی خاطر بدم فایده ای نداره... دنیاد نامردیه احساس خوبی ندارم دلم کباب شده... واسه بچه هاش...
خیلی دلخور شدم...
فقط می تونم بگم خدا بهتون صبر بده تحملش خیلی سخته ولی ممکنه... تو رو خدا هوای زن و بچه هاشو داشته باشین...
تا بعد...

یاس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://gheddis.blogsky.com

سلام
تسلیت میگم..........................

سیما پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ

نه!نه!
چی بگم الان؟؟؟
خدا صبرتون بده...خدا بیامرزتش!
خیلی ناراحت شدم!خیلی!
سعیییییییییید!

مریم شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com


دوباره سلام
من باورم نمیشه رفته؟ مگه نگفتی یکم حالش بهتر شده؟

خدا به شما و خانوادش صبر بده ایشالا غم آخرتون باشه.

پرستیژ جونم...................پرستیژ جونم...................

پرستیژ جونم...................

من اشک تو چشمام جمع شده چیکارشون کنم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد