اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

زندگی ادامه داره

سلام به همه دوستای خوبم

واقعا نمیدونم چی بگم... یه کم برام سخت شده نوشتن. ولی خب واسه اینکه این وبلاگ از رونق نیفته و محبت دوستای گلم بی جواب نباشه گفتم بیام تا بازم شروع کنم...

خب همیشه اعتقاد داشتم زندگی ادامه، حتی اگه منم نباشم زندگی برای دیگران ادامه داره، پس نباید کم آورد و پا عقب گذاشت و باید ادامه داد.

به نظر من اینا همه امتحانات الهیه و خوشا به حال اونایی که روسفید از این امتحانات بیرون میان و هیچ وقت از رحمت خداوند ناامید نمیشند...

گفتم امتحان یاد میان ترم فردا افتادم... چیز زیادی نخوندم، ولی بازم خدا رو شکر یه خرده بلدم!!

خدا به استاد اقتصاد کلان خیر بده که امتحانش  رو انداخت واسه دوشنبه هفته آینده... وگرنه من بیچاره بودم!

خبر خاصی هم نیست جز اینکه کارتهای الکترونیکی خرید کتاب رو یه مدتیه دارن میدن. حتما دیگه همه دانشجوها خبر دارن ولی واسه غیر دانشجوها میگم که شبیه کارتهای عابر بانکه، برای هر دانشجو ۲۰هزار تومن توش هست و هرکس هر مبلغی توش بریزه به اندازه دو برابرش بهش اعتبار خرید کتاب میدن. (فرضا اگه ۳۰هزار تومن بریزی توی کارت، ۶۰هزار تومن به اضافه ۲۰ هزار تومن دائمی رو بهت میدن)

واسه شروع کافی بود...

از همکار عزیزم آدمیزاد ممنونم که وبلاگ رو خالی نذاشت و ممنون از محبتش...

از محبت دوستای خوبم: یلدا ، محمد ، مینا ، مریم ، یاس ، قاصدک ، ستاره دنباله دار ، باران ، آیدا و بقیه دوستام که لطف کردن و تسلیت گفتند.

ایشالله که هیچ وقت غم هیچ عزیزی رو نبینند...

 

امضاء: پرستیژ

نظرات 7 + ارسال نظر
~سحر~ چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ http://Saharam.Blogsky.com

ای وای ی ی ی ی ی ی :(
جداً ناراحت شدم! خیلی تسلیت می گم و امیدوارم به زودی خانواده تون دیگه چیزی به جز خبرهای خوش نشنون!
ببخشید این مدت این جا نیومده بودم و خبر نداشتم...

مینا سس خور چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.sikhshodegan.blogfa.com/

سلام رفیق
خواهش می کنم وظیفه بود هرچند کار زیادی از دستمون برنمی اومد
به هرحال خوشحالم که برگشتی...
امیدوارم زندگی از این به بعد بیشتر بر وفق مرادت بگرده...
دمت سسی...
تا بعد...

نگار چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.jootii.blogsky.com

سلام
تازه اومدم خونه
شرمنده و تسلیت بخدا نبودم خبری هم نداشتم و گرنه حتما سر میزذم بهت
ای بابا بارون بهاری کجا بود الان تنها چیزی که سر گرمم کرده درس و بیچاره شدم از دستش
همین چهار شنبه که داره میاد
ساعت 8-10 امتحان مبانی الکترونیک
ساعت 11تا 2 امتحان ریاضی و
ساعت 2 تا 4 امتحان شبکه
بنظرت بهتر نیست خدمو بندازم تو دریااااااا
اخه مغز من کشش اینا رو داره اونم تو یه روز
راستی یادم رفت که بگم واسه آرزو می کنم که هیچ وقت دیگه هیچ غمی رو نبینی

مواظب خودت باش

( کم کم دارم پی میبرم که همه بی وفان حتی دوستای خوب)

مریم پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام پرستیژ جونم.خوبی؟

خیــــــــــــــــــــلی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی چرا نیومدی اون طـــــــــــــــــــــــرفـــــــــــــــــــــــا؟


آخـــــــــــــــــــــــــــــه من آپـــــــــــــــــــــــــــــــم بیا بخونش کــــــم از این حال و هوا در بیـــــــای.

منتظرتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.


منم با خرد مشکل دارم بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرس به دادم تو با چیه این اقتصـــــــــــــــــــــــاد ها حال میکنی نمیدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


در ضمن انجام وضیفه کردم کار خاصی نکردم و نیاز به تشکر نیست. دوستهای خوب باید تو شادی و غم همدیگه شریک باشند و تو بدترین شرایط همدیگرو تنها نزارند

بدو بیـــــــــــــــــــــا. بدو. اومدی؟؟


باران جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ب.ظ http://maryam-baran.blogfa.com

درود ! خیلی خوشحالم که می بینم سر حال شدی .
باران بارید و صد سال تنهایی سبز شد . منتظرم !

شادی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام
نمی دونم چرا دیگه جواب ندادین .
آپم

شادی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.rangarang1385.blogsky.com

سلام پرستیژ
نمی دونم چی شد که در مورد نظرم و سایتی که قرار بود درست کنی حرفی نزدی
اصلا برام مهم نیست

فقط می خواستم بگم آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد