اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

چاقی ملت!

 سلامی به گرمی ساندیچ کوکتل ۲ نون بوفه دانشگاه که مزه همه چیز میده به غیر از ساندویچ..! تو این دو سه روزه کلی اتفاق افتاده.. میخوام یکم سربسر سران مملکتی بزارم میگین چرا؟ آخه وقتی می یان در مورد قیمت زیاد برنج می گن: ملت زیاد چاق شدن باید برنج کم مصرف کنن تا تقاضا برای برنج کم بشه و قیمتش بیاد پائین و بالاخره تورم کم میشه... آخه خودتون بگین این جوابه درستیه؟ قضاوت با خودتون... بگذریم... بریم سر وقت فوتبال که امروز روز فوتبال ایرانه... به امید پیروزی پیروزی....

راستی در مورد نوشته قبلیم: من قصد رسوا بازی ندارم... در ضمن اصلا نمیدونم آدمیزاد کی هست؟! یه دستی زدم که به نظر جواب هم نداد!! قصد دعوا انداختن دختر پسرا رو ندارم... فقط یه خاطره بود همین... 

سخن آخر: من کسی که بهم شنا یاد داد، غرق نمیکنم...

 

امضاء: رسوا

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام

والا خودشون از بس خوردند دارند میترکند عوض اینکه جلو شکماشون و بگیرند که کمتر بخوردند رزق و روزی مردم و بند میارند.

اخه یکی نیست بهشون بگه کاه از خودتون نیت کاهدون که از خودتونه یکمی هم به فکر مردم باشید.

اینقده دلم واسه فقیرا میسوزه مگه اونا چه گناهی کردند که میخاند در اوج نداری با آبرو زندگی کنند.هان؟

از اینجاش دیگه مال پرستیژ جونمه

پرستیژ جونم خیلی کم پیدا شدی دلم برات تنگیده(تنگ شده)(بوس)(خجالت)

امتحانام شروع شده دارم میدقم(دق میکنم) برام دعا کن پس فردا ریاضیات دارم واییییییییییییییییییییییی مامانم اینااااااااااااااااااااا

راستی حالت بهتر شد عزیزم؟

موفق باشید جمیعا (صــــلوات)

زنده شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ

تو کلان نخون. قاتی میکنی!
آدمیزاد خودش تو نوشته ی اولش خودشو لو داده! یکبار دیگه بخونش و دقت کن.
به امید پیروزی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد