اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

با شرمندگی برگشتم

سلام

من همزمان با کلی اتفاق برگشتم...

به ترتیب اهمیت نمیگم، بلکه فقط میگم که گفته باشم:

به امتحانهای ترم نزدیک میشیم و فردا میان ترم اقتصاد کلان داریم، انتخابات انجمنهای علمی دانشگاه در دانشکده های مختلف در حال برگزاریه، پرسپولیس به همت داور مسابقه قهرمان لیگ ایران شد، به خاطر بی حوصلگی و ننوشتن توی وبلاگ تقریبا نیمی از دوستانم رو از خودم رنجوندم که عده ای باهام قهر کردن و عده ای هم دیگه اصلا سر نمیزنن و عده ای هم دیگه براشون مهم نیست! سایر اعضای وبلاگ فعال شدند و خدا رو شکر یه کم به خودشون اومدن، شبکه جدیدی به اسم tvPersia راه افتاده و از همه مهمتر جای نقاط مختلف صورت من رو در و دیوار دانشگاه مونده! و... بازم هست ولی دیگه بیخیال!

از همه اینا که بگذریم میخوام یه تشکر از دوستای مهربونم بکنم که توی این مدت با اینکه من اصلا نرسیدم بهشون سر بزنم (و فکر کنم اگه من به کسی از لیست دوستان سر نزنم، شخص دیگه ای هم به نمایندگی این وبلاگ، این کار رو نمیکنه متاسفانه!!!) اما بازم دوستای عزیزم محبت کردند و اومدن و حتی توی وبلاگشون برام مطلب نوشتن و سعی کردند توی این مدت کمی از غم من رو کم کنند.

اما بچه ها انصافا خیلی سخته... ایشالله هیچ کس، هیچ وقت عزیزی رو از دست نده که من توی ۱۰ ماه، سه تا از عزیزترینم ها رو از دست دادم...

خواهشی که از همه دارم، یه کم به من حق بدند که بی حوصله باشم. به خدا اصلا انگیزه ای برای نوشتن و اصلا اینترنت اومدن نداشتم...

اما همیشه گفتم و بازم میگم که زندگی ادامه داره...

از این به بعد سعی میکنم مثل سابق باشم.

خب جونم براتون بگه از دانشگاه و کلاسها! هنوز هیچ کلاسی به مرحله تق و لقی نرسیده اما از هفته آینده احتمالا غرولندهای بچه ها شروع میشه و التماسهای اساتید که گاهی دست به دامن لیست غیبتهای دانشجوها میشن!!

راستی گفتم غیبت، امروز یکی از استادها اواسط کلاس یه استراحتی به بچه ها داد و بعدشم شروع کرد به حضور غیاب کردن. به این ترتیب اواخر کلاس، بچه ها یکی یکی بلند شدند و از کلاس رفتند بیرون و استاد بیچاره هم کاری از دستش برنمیومد!! از طرف دیگه وقتی یکی از اساتید آخر کلاس حضور غیاب میکنه، برخی از دوستان رسوای ما، بین کلاس بلند میشن، میرن به نزدیکترین سایت دانشگاه و بازی موبایل دانلود میکنند و در برگشت بازی رو همون سر کلاس بین بچه ها پخش میکنند!!!

حالا به نظر شما این استادهای بیچاره کی باید حضور غیاب کنند که تاثیرش رو داشته باشه؟؟

بچه ها از سرویسهای دانشگاهشون گفتن، حالا که مقایسه میکنم میبینم خداوکیلی سرویسهای دانشگاه خودمون انگاری از خیلی جاها بهتره!! (البته در مقایسه با سرویسهای دانشگاه آزاد نه که خب اونها پولی هستند و باید هم اینقدر خدماتشون کامل باشه)

ما دو سری سرویس داریم که به سرویس های پشت (پشت دانشگاه) و جلو (سر در) مشهور هستند که جلویی ها هر نیم ساعت تقریبا و پشتی ها هر یک ساعت (دقیقا) حرکت دارند. بیشتر موقع ها هم اتوبوسهای دخترها و پسرها جداست (که البته این موضوع برخلاف تصور خیلی ها، بیشتر مایه خوشحالی آقایون میشه تا ناراحتیشون! چراکه اگه مختلط باشه احتمالا اکثر آقایون باید سرپا باشند تا شاید سه هیجدهم از خانمها بتونند بشینند! ماشالله بس که زیادند!! از طرفی هم خدا کنه آدم عرضه داشته باشه، اینجوری دیگه نیازی نیست سرویسها مختلط باشه!)

نکته آخر هم اینکه خیلی خوشحالم که کامنت دونی محل تقابل و تصادف افکار و عقاید ضد و نقیض شده و بحثهای جالبی اونجا سر میگیره... از طرفی بچه ها خواهش میکنم حد احترام همدیگه رو رعایت کنید...

با تشکر از آدمیزاد عزیز و البته رسوا و زنده که عاشق کل انداختن با همدیگه هستند!!

بازم حرف واسه گفتن زیاده ولی فعلا دیگه چیزی به نوشتنم نمیاد...

اجازه میخوام دوباره از همه دوستایی که این مدت ازم دلگیر شدند معذرت خواهی میکنم و امیدوارم که شرایط منو درک کنند...

در پناه خداوند،

امضاء: پرستیژ

 

پ . ن:

۱- میخوایم چندتا عکس از خودمون توی Love Street براتون بذاریم، اما بستگی به نظرات شما داره که بخوایید یا نه؟ پس خبر بدید

۲- خوب نیست آدم مثل سکه دو رو باشه، حتی اگه تازه شنا یاد گرفته باشه!

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام. چطوری؟
منم فردا امتحان ریاضی دارم ولی بیخ(بیخیال) خدا برزگه و همت بچه ها بلند.....
توکل به خدا............

این دوستای مهربون که میگی منظورت منم دیگه؟ مگه نه؟(خنده)(چشمک)

من هر وقت میرم استاد حضور غیاب نمیکنه ولی وقتی نرم کلاس میحضوره(حضور و غیاب میکنه) ولی خداییش وقتی نمیرم بچه ها میگن اسمت و صدا کرد ازت درس بپرسه شانس آوردی نبودی؟ خودم توش موندم خوش شانسم یا بد شانس؟؟
به نظر من استاد حضور غیاب نکنه بهتره چون در هر صورت کم میاره....!!!!

راستی مشتاقانه منتظر عکسای بر و بچز(ز تحبیب) با حال تو love stret هستم.
عکس آپوندید )آپ کردید) حتما خبرم کنید(شونصد نفر آدم مسول این وبلاگند ببینم یکی از شما مرام داره که من و بخبرونه(خبر کنه)

منتظرتونم
راستی خوش باشید با کلان امیدوارم پاس بشه.اینجور که شنیدم سخته؟آره؟؟
موفق باشید اهالی لاو استریت


سلامت باشی!
چشم ایشالله اگه بقیه هم با عکسها موافق بودند حتما یکی دو تا عکس از همون بر و بچز میذاریم!
کلان سخت نیست، به شرطی که استاد سخت نگیره! میان ترمش که بد نبود خدا رو شکر (البته زیاد هم خوب نبود) حالا تا پایان ترم...
یکی از دوستای خوبم دقیقا منظورم شما بودی عزیز که با محبتت ما رو تنها نمیذاری. ممنونم.

مینا سس خور دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.sikhshodegan.blogfa.com

سلام رفیق
عکسو که پایه م!!! :دی
اون بحثو تبادل نظر تو کامنت دونی: من گاهی اوقات یه دفه جوش می ارم!!!! متوجهی که؟!!!!
پس فردا امتحان دینی دارم... ماماااااااااااااااااان گریه گریه گریه...
پرسپولیس به حقش رسید تلاش کرد نتیجه گرفت ربطی هم به داور نداشت... شمام نه که از جای دیگه می سوزید اینطوری خودتونو دلداری میدید... به هر حال اگه خدایی نکرده زبونم لال سپاهانم قهرمان میشد به شما چیزی نمی رسید شما که تقریبا از جدولی محو شدید!!! هه هه هه حالا غصه نخورید رتبه ی ۱۳ام هم خوبه... شاید اگه بیشتر تلاش کنید سال بعد به رتبه ی ۱۰ هم برسید!!!!!!!!!!!!!!!! :دی :دی :دی
جای صورتت چرا این ور اون ور مونده؟!!!!
همین دیگه برم به بدبختیه خودم برسم(دینی) گریه...
دمت سسی...
تا بعد...

آدمیزاد سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ق.ظ

سلام
ممنون از لطفت پرستیژ عزیز
خدایی من یکی که وقت ندارم به لینک دوستات سر بزنم. شرمنده
و این که من اهل کل انداختن نیستم تا وقتی کسی کار بهم نداشته باشه:ی
عکسهاتم حتما بذار
راستی یکی از کلاس ها رو من فقط ۱ جلسه رفتم . همون جلسه هم استاد گفت بذارید حد اقل یه حضور و غیاب بکنیم جالا که زحمت کشیدید اومدید.
شاد باشی

میدونم که وقت نداری، توقعی هم نیست عزیز...
سعی میکنم حتما عکسها رو بذارم
خیلیها منتظر ارسال بعدیت هستند من جمله خود من

لی لی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ق.ظ http://liliana.blogsky.com

سلام
راستی شما دانشجوی کدام دانشگاه هستید؟
و مرسی از لطفتون که همیشه به بلاگ من سر می زنید
موفق باشید

دانشگاه شهید باهنر کرمان (سراسری) -- رشته مدیریت بازرگانی -- البته از رشته های دیگه و حتی دانشگاه های دیگه هم توی این وبلاگ هستند دوستانی که مطلب می نویسند!

زنده سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ

منم یه جایی تو حرفام گفته بودم که ازت ناراحتم
اما دلایل من برا ناراحتی فکر نمی کنم ربطی داشته باشه با بی وصلگی شما!!
پرستیژ عزیز چند وقته کلا فرق کردی...
توضیح بیشتر نخواه و گردن زمونه هم ننداز
به دل هم نگیر
خواست از رو راست باشم!

امیدوارم ناراحتیت به زودی رفع بشه! من که تغییری توی خودم احساس نکردم (البته تغییر منفی) و فقط بالا و پایین روزگار گاهی اوقات باعث شده رفتارهای خاص داشته باشم ولی به نظر خودم رفتارهای عمومی تقریبا مثل گذشته است.
نمیدونم به خدا حالا تو از چی ناراحت شدی؟ حالا که اینا رو گفتی کاش همون دلایل رو هم بگی. هرچند گفتی که توضیح بیشتر نخواه.
به دل نمیگیرم ولی امیدوارم تو هم از دلت بیرون بریزی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد