اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

۲ کلمه حرف بی حساب !!

دانشگاه داره تموم میشه...

جنب و جوش ها بیشتر شده.انگار همه می خوان تو ۱ هفته ی باقیمونده کارای عقب افتاده ی این یکسال رو انجام بدن.ما اصرار داریم که ۱ اردوی دیگه هم بریم٬ منتهی از اونجا که اساتید هم هم ی کاراشون رو گذاشتن برا آخر سال٬ فعلا خفتمون چسپیده به کلاسا و میان ترما !

انتخابات انجمن ها هم فکر کنم این روزا تنور داغی داره.دانشکده ما که دیگه آخرش بود!بعد از اعلام نتایجبچه ها دست به یقه شدن و بعد از ظهر پای چشم همشون کبود بود.اینوری ها می گفتن اونوری ها تقلب کردن٬اونوری ها هم تکذیب می کردن.

امروز ظهر قراره با حضور مامور انتظامات انتخابات دادگاه داشته باشن!

من شخصا اصلا این درگیری ها رو قبول ندارم.به نظرم مساله ی بی ارزشی میاد.هر کسی میخواد تو انجمن فعالیت کنه خودش باید بخواد و بیاد.اصلا عضو اصلی بودن یا نبودن مهم نیس.مگه همین ترم قبل دبیر انجمن به من و رسوا و پرستیژ التماس نمی کرد که نشریه دانشکده رو ول نکنیم؟ که گاهی بهشون سر بزنیم؟

وقتی یکسال پاتو تو انجمن نمی ذاری توقع داری چه جوری شناخته شده باشی و رای بیاری؟ آخه رو چه حساب؟ اگه واقعا مخلصی و هدفی جز خدمت به خلق(!) نداری بدون رای هم میتونی کارتو بکنی!

مگه نه؟ مگه دروغ میگم؟

من طرفدار دوستای خودم هستم٬ ولی این حرفا تو دلم مونده بود! قصد بدی هم ندارم. ظاهر و باطن همین بود که گفتم.حتی بد ترش رو هم گفتم!

بگذریم...

سرتونو درد آوردم. نتیجه ی دادگاه فکر نمیکنم براتون جالب باشه ولی اگه دلتون خواست بگید که براتون بنویسم.

سرتون سلامت...!

 

امضاء: زنده!

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستیژ چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ

زنده عزیز من برعکس تو فکر میکنم. من فکر میکنم برای اعمال تغییراتی که مد نظرت هست باید حتما قدرت یا نفوذ داشته باشی.
اگه همه چیز سر جای خودش باشه و نیازی به تغییرات نباشه، اونوقت حرف تو درسته که خب آدم فقط حضور داشته باشه و به قول خودت خدمت به خلق الله بکنه!!
ولی این انجمن که دیگه همه میدونن نیاز به تغییرات اساسی و عمده داره.
اتفاقا نتیجه دادگاه هم خیلی جالب و کاملا به حق بود: انتخابات باطل شد!
اینه نتیجه قدرت و اعتبار ما! کاری که در تمام مدت انتخابات در دانشگاه سابقه نداشته رو ما انجام دادیم ;)
ولی خدایی توی تصمیم بعدی موندیم که بازم کاندید بشیم یا نه؟ چون با توجه به دوستای بسییییییییییییار خوب و با معرفتی (!!!!) که ما داریم شاید رای نیاریم!
حالا فعلا ائتلاف در حال مشورته.
توکل به خدا!

خاله سوسکه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ق.ظ http://khaleso0ske.blogfa.com/

salam zende jo0nam!!!!
peidat kardam!
baba manam khale so0ske!
khosham o0mad weblogeto0n ba namake!
ama jedi nagirin bezarin khosh begzare!
be manam sar bezan vakh kardi!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد