اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

خواب در کلاس!

سلام به همه

الان توی یکی از سایتهای دانشگاه هستم و چون حوصله انتظار کشیدن واسه رسوا و مشکوک رو نداشتم تصمیم گرفتم خودمم یه سیستم بگیرم.

اوضاع و احوال بد نیست ، تا یادم نرفته بگم که یکی از دوستان خوبمون وبلاگش قراره توی یه مسابقه شرکت کنه و نیاز به رای همه ما داره. س لطف کنید و به این آدرس http://night-skin.com/topblog/ برید و یه رای ناقابل کوچولو به وبلاگ حرفهای نگفته با آدرس http://www.bichareh-man.blogfa.com/ بدید... انصافا وبلاگ خوبیه و ارزشش رو داره... برای اینکه مطمئن بشید میتونید برید و چندتا از مطالبش رو بخونید ولی به پرستیژ اعتماد کنید دوستان!

در گیر و دار میان ترمها امروز کاشف به عمل اومد که یکی از امتحانها رو به نسبت شدیدی گند زدیم (تقریبا تمام بچه های کلاس) و استاد تنها مرامی که گذاشت این بود که گفت اگه پایان ترم رو بهتر بدید میان ترم رو حساب نمیکنم ولی اگه پایان ترم رو بدتر از میان ترم بدید، هر ۲ رو با هم جمع و تقسیم بر دو میکنیم (و این یعنی بیچارگی!!)

بر حسب اتفاق یکی از دوستان خوبمون هم (که اصلا منظورم زنده نیست) سر کلاس به خواب عمیقی فرو رفته بود و داشت هفتمین پادشاه رو ملاقات میکرد که استاد تصمیم به حضور غیاب گرفت و بغل دستیاش با مشت و لگد و نیشکون به بدبختی بیدارش کردن چون به نظر پسر پادشاه هفتم بسیار زیباروی بوده و ایشون قصد دل کندن نداشتند!! به هر حال محبت کردند و با چشمانی قرمز و خواب آلود حاضریشون رو زدن!

خبر دیگه هم اینکه خانم دکتر الهی قمشه ای به زودی به دانشگاه ما میاد و اگه اشتباه نکنم ۲ جلسه سخنرانی در تالار وحدت خواهند داشت. سعی میکنیم حضور داشته باشیم هرچند من ارادت خاصی به برادر ایشون دارم ولی خب به هر حال هر دوشون فرزندان همون پدر عالم و عارف هستند.

یه نیمچه نمایشگاهی هم به مناسبت سوم خرداد توی میدون روبروی تالار وحدت برگزار شده که اگه خدا بخواد و یادم بمونه میخوام فردا دوربین بیارم دانشگاه و ازش چندتا عکس بگیرم (تا حالا ۳۲۷ بار قول عکس دادم ولی دریغ از یه نصفه عکس پاره و سیاه سفید!!)

فردا رسوا کنفرانس اخلاق داره و تصمیم گرفتیم به اتفاق جمعی از دوستان سر کلاسشون حاضر شده و به شدت مایه خراب کاری آقا رو دست و پا کنیم و طی مراسمی بچه ها رو بخندونیم (خودشم میدونه که من و مشکوک سابقه این کار رو داریم!) البته جلسه قبل ایشون مشابه همین بلا رو سر یکی از دخترهای کلاس آورده که ایشون هم طی تماسی که با من داشت آمادگی خودش رو برای این عملیات غیر ممکن اعلام کرده. در حال حاضر یکی از بچه ها رو به مناطق مرزی فرستادیم تا تجهیزات مورد نیاز رو تهیه کنه. (نکته اینکه آقا تازه دیروز لطف کردند و تشریف بردند و کتاب اخلاقشون رو خریدند! الانم به بهانه گرفتن مطالب بیشتر از اینترنت در باب موضوع کنفرانسشون، مشغول دانلود بازی موبایل هستند!)

بازگشت امیر قلعه نویی، ژنرال همیشگی پسران آبی رو به تیم استقلال تبریک میگم و به امید قهرمانی این تیم در جام حذفی. راستی بازی امشب منچستریونایتد و چلسی (فینال جام باشگاه های اروپا) رو هم از دست ندید...

 

امضاء: پرستیژ

 

پ . ن:

۱- غیر از یکی دو نفر کس دیگه ای از ماجرا گذاشتن عکسهای پسران بمبگذار استقبال نکرد!

۲- مشکوک همینجا قول داد که توی همین هفته مطلبی رو برای وبلاگ ارسال کنه! به امید اینکه این نویسنده بزرگ قرن ۲۶ هم به وبلاگ بزرگ ما برگرده!

۳- با خبر شدم یکی دیگه از دوستانمون هم توی همون انتخابات بهترین وبلاگ شرکت کنه، وبلاگ خوبی داره... سری بهش بزنید و اگه دوست داشتید اونجا هم بهش رای بدید چون میتونید به بیشتر از یه نفر رای بدید. وبلاگ شاکی با آدرس: http://zendegiyeabi.blogfa.com

۴- منچستریونایتد در یک بازی نفس گیر و در ضربات پنالتی قهرمان جام باشگاههای اروپا شد

نظرات 9 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.bichareh-man.blogfa.com

سلام دوست عزیز و گرامی
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم
کل ماجرا تو وبلاگم شرح دادم
ممنون از لطفت مهربان [گل]

شاید اگه ارسال منو میخوندی متوجه چیزای بیشتری میشدی آیدا خانم! ازت انتظار نداشتم....

نیوشا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ http://zendegiyeabi.blogfa.com

سلام
واقعا خوشحالم که از بین اون همه بلاگ به بلاگ من توجه کردی.راستش رو بخوای همه برا بلاگشون زحمت می کشن ولی بعضی بلاگها می یان تو رتبه های اول که اصلا محتوا ندارن.اگه بهم رای بدین ممنون می شم.من مدیریت صنعتی می خونم.
برام یه کوشولو تبلیغ ک....ن.مرسی

خیلی جاها اونایی که حقشون نیست انتخاب میشن این چیز جدیدی نیست...
تقریبا هم رشته هم هستیم که!
از آشناییتون خوشحالیم

نیوشا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

راستی من دانشجوی دانشگاه شمال هستم دشر شهر آمل.

آیدا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.bichareh-man.blogfa.com

سلام
بخدا من شرمندم
اصلا وقت نداشتم که بخونم
الان خوندم و کلی خجالت کشیدم .... معذرت می خواهم
راستی چرا نگار باهات قهر...
بابت تبلیغات ممنون ... از خجالتت در می یام

ایرادی نداره، کاری نکردم. وظیفه دوستانه بود!
نمیدونم چرا قهر کرده؟ فکر کنم چون یه مدت بهش سر نزدم ولی هرچی براش توضیح میدم قبول نمیکنه و جوابی نمیده!

نیوشا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://zendegiyeabi.blogfa.com

آب...............یته.

دمت گرم! خفن آبـیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته!

نیوشا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ http://zendegiyeabi.blogfa.com

سلام مجدد
واقعا ممنون بابت پی نوشت و آرزوی موفقیتت.
حتما شما یا صنایع می خونید یا مدیریت بازرگانی.البته رشته ی من به صنایع نزدیکتره.
در هر صورت از آشناییتون خیلی خوشبختم.
وقت کردی بهم سر بزن احتمالا امشب آپ می کنم.

قابلی نداشت.
چهار نفر از ما مدیریت بازرگانی هستیم

قاصدک پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام
احوال شما؟
وای نمیدونی من چقدر دلم میخواد سرکلاستون بودم موقع کنفرانس رسوا!
حرف استاد رو هم در مورد میان ترم زیاد جدی نگیرین(یک تجربه از یه تنبل کهنه کار درس نخوون:دی)
خا بگم هرچی میان ترم ودرس ومشق ونمره هست از رو زمین برداره که نمیذاره تو به آبجیت یه سری بزنی!
راستی پیروزی قهرمان شد که :دی
دلما بسی تنگیده است...همین!

تو که هیچی، خودمون هم نرسیدیم بریم و رسوا شدیدا شانس آورد!

مریم شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام.
میبینم که نرفتی سر کلاس(خنده) واسه چی؟ ایول به شانس رسوا دمت گرم رسوا .
حالا نتیجه کنفرانس چی شد؟ خوب بود؟
زاستی این تبلیغات جز کدوم دسته حساب میشند؟

مینا سس خور شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.sikhshodegan.blogfa.com/

سلام رفیق
جالبه من به بهانه ی دانلوده کلید امتحان اومدم از اینجا سر درآوردم!!!!!:دی
خیلی خندیدم مخصوصا که ارادت خاصی که زنده جان به اون استاده گرامی داشته شایانه تقدیره!!!! :دی
تازه ۶۰٪ شده نه ۶۲٪ :دی
نامردیه مایی که عکسا می خوایم چی کار کنیم؟!!!! ما که باقالی پاک نمی کردیم اظهاره نظر کردیم!!!! :دی
کاش منم بودم و تو اون عملیات کمک می کردم آخه منم پایه ی همین کارام!!!! :دی
بازگشت ژنرال مبارک!!!! موندم اگه این بار جام و از دست بدید - که امیدوارم بدید- چه بهونه ای دارید!!!! :دی
دمت سسی...
تا بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد