اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

عکسهای زیبا

سلام

بازم یه تاپیک جدید میخوام برای وبلاگ بزنم... اینبار تاپیکی برای عکس!

از این به بعد هراز گاهی چندتا عکس جالب رو براتون میذاریم.

لطف کنید در این مورد هم نظرتون رو بگید. (هرچند در مورد لینکها کسی اظهارنظر خاصی نکرد!)

 

راستش چون یه خرده شاکی ام این عکسها رو انتخاب کردم:

 

      

   

 

امضاء: پرستیژ

 

پ . ن:

۱- خورشید باش تا بر همه بتابی، حتی اگر نخواهی ...

۲- برای دیدن عکسها در اندازه های واقعیشون به ادامه مطلب برید....

 

 

 

 

اما چاره ای جز سکوت و شکرگزاری در برابر خداوند متعال نیست که ما از حکمت مسائل بی خبریم...

 

 

و مثل شمع ............. آب شد ..............

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا سس خور پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.sikhshodegan.blogfa.com/

سلام رفیق
تازه می فهمم آدم با درس خوندن چه جوری از دنیا عقب می افته!!! چقد نبودم!!! چقد آپیدی!!!
عکسا هنوز باز نشده که بگم چیزی!!!
راستش دارم زیادی پرت و پلا میگم آخه خیلی دلشوره دارم... منتظرم این سایته کلیدای کذایی باز بشه... اعصابم داغونه دلم شور می زنه...
چقد عکسا خفن ناکن... دلشوره م بیشتر شد...
من برمیگردم الان حالم بده...
اگه امتحانمو خوب داده بودم میام تو پست قبلی نظر میدم...
دمت سسی...
تا بعد...

نگار جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ http://jootii.blogsky.com

سلام
واقعا جالبن
مرسی پرستیژ جان
کارت مرسی داره

لطف داری، قابل شما دوستای خوب رو نداره

مریم چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com


سلام

این عکس اولی از سمت چپ (بالا) دقیقا بیانگر حس و حال منه
با این تفاوت که مال من شدید شدیدتره و .............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد