اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

اکسیژن دانشجویی

کاری از (Bomber Boys Band (3B

برای سه عزیزم...

تقدیم به سه عزیزی که در کمتر از یکسال از دستشون دادم...

 

آدمای خوب،

از یاد نمیرن

از دل نمیرن

از ذهن نمیرن

ولی زودتر از اونی که فکرش رو کنی از پیشت میرن ...

.........................

خاطراتشون گاهی اوقات دیوونه ام میکنه...  گاهی واقعا از تاب تحملم خارج میشه، ولی....

چرا باید اینجوری باشه؟؟

خدا برای هیچ کس چنین چیزی قسمت نکنه...

 

امضاء: پرستیژ

 

پ . ن:

۱ـ گل را میتوان چید و از بین برد، اما عطرش را هرگز نمیتوان در هوا نابود کرد...

نظرات 3 + ارسال نظر
ارام شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ

متنت جالب بود اما بی خیال باش
بی خیالی بهترین چیزه مثل فراموشی هر چند سخته اما یه روز اونم عادت می شه و شاید عشق ورزیدن هم یه عادته
ها؟
پس بخند

مینا سس خور دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام رفیق
ایندفه این سلام رفیقو با حرارت بخون!!! با حرارت یه بعدازظهر پر از آرامش اول تابستون!!!! و داغیه اینکه امتحانای همه تموم شد!!!! این یه موفقیته!!!!:دی
خب خدا رو شکر... توام لذت آزادی رو تجربه کردی!!!!!:دی
منه محصل که خیلی خوشحالم... میدونی چرا؟!!!! امروز کارنامه ها اومده بود... البته من کارناممو ندیدم... ولی خبراش رسید... ۱۹.۴۳!!!!!!!!!!:دی هنوزم باورم نمیشه!!!!!!!!!
توضیحات راجع به تشابه امتحانا و فوتبال خیلی باحال بود... می دونی... گاهی اوقات رقبا داور و می خرن و باعث باخت غرورآمیز!!!! ما تو این مسابقه میشن!!!!!! مثه همون کاری که اول سال این یکی با من کرد!!!!!!!!! ولی الان مهم اینه که معدلم ۴۰صدم از این یکی بیشتر شده... یعنی یه جورایی مسابقه رو من بردم!!!!!!

مینا سس خور دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ

اون مرض بی خیالی... باورت میشه من گاهی اوقات با خواهش و تمنا از خدا می خوام که این بیماری رو به من عطا کنه!!!!!!!!!! اون همه حرصی که من تو دوران امتحانا خوردم دواش همین مرضه لاعلاجه!!!!!!!!!
رتجع به فوتبال بحثی ندارم... فقط به عنوان یه ایرانی وطن پرست خوشحالم که آلمان رفت بالا!!!!!!!!!!!!!:دی :دی :دی
توپشون سوراخ بشه؟!!!!!!:دی :دی :دی بعد یه همچین بازیه مهمی رو تکرار نمی کنن احیانا؟!!!!!!!!:دی
حالا راستشو بگو... بین فوتبال و نمره.... تو این دوراهیه سخت!!! تو کدومو انتخاب کردی؟!!!!!!!:دی
این تعطیلی تابستونو منم پایه م که کسل کننده س!!! شاید بهتر باشه مدتشو از سه ماه به سه هفته تقلیل بدن!!!! همون کاری که من امسال با خودم کردم!!!! مثه برق و باد داره میگذره و تموم میشه!!!!!:دی
خیلی خوشحال بودم و بی نهایت خوشحالتر شدم!!!!! اصن شدم عینهو دو نقطه دی!!!!!!!:دی
دمت سسی...
تا بعد...
(سس نوشت: ببخشید که اینجا راجع به پستت نظر دادم... ولی بلاگ اسکیه چیز نظرمو تو پست اولت ثبت نکرد... منم اینجا رو پیدا کردم!!! این نظر مربوط به پست یورو۲۰۰۸ هه!!!!!!!!!:دی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد